Fantasy - str 32

  • Mundo Misterioso cz. 24

    Muzyka: Shawn Mendes - Stitches Diana To wszystko działo się tak szybko... Danny był przerażony. A ja? Co ja miałam zrobić? Ta sytuacja była dla mnie wręcz straszna. Diego ...

  • Fremione r.XIX

    - Padam na twarz! – jęknęła Hermiona, chowając przeliczone pieniądze do kasetki. Fred zerknął na nią znad miotły, którą właśnie próbował przekonać, by ...

  • Łapa - osobisty Huncwot (prolog)

    Zastanawialiście się kiedyś nad tym, jak mogłoby wyglądać życie Syriusza, gdyby przenieść go w czasie? Co by się działo, gdyby nie został osadzony do Azkabanie, tylko ...

  • Pirackie życie 23

    Powrót do pełnej sprawności fizycznej zajął Peterowi w sumie dwa tygodnie od przebudzenia. Wszyscy cieszyli się z jego powrotu do zdrowia, wszyscy oprócz Tatii, która ...

  • Zakon - część 7

    - Co teraz robimy? – zapytałem strachliwie, lekko przystając. - Idziemy dalej! – odparła nie mniej trzęsącym się głosem. – Trzymaj broń w pogotowiu i bądź gotów ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 17

    Półtora miesiąca później. Przyświecając sobie niewielką latarką, rozłożył na stole zdjęcie USG, które Anna dostała dzień wcześniej od swojego lekarza i ...

  • Fremione r.XV

    - Jestem z ciebie dumny, Hermiono! - powiedział radośnie Fred, gdy wieczorem zamykali sklep. Mieli nocować nad nim, by niepotrzebnie nie zawracać głowy pani Weasley, która ...

  • Pirackie Życie 26

    - Dobrze, jesteśmy w komplecie. Chyba każdy z nas tutaj obecnych doskonale wie, dlaczego się tutaj zebraliśmy... By opracować plan zgładzenia cesarza. Wiem również, że ...

  • Murtagh - 2 (fanfiction)

    Cierń mruknął tylko cicho i pozwolił sobie założyć siodło, a potem cierpliwie czekał aż jego Jeździec spakuje juki i wdrapie mu się na grzbiet. Kiedy mężczyzna ...

  • Mundo Misterioso cz.18

    Muzyka: God's Not Dead (Like a Lion) Nie wiedziałam jak mam się wtedy czuć, w mojej głowie pojawiło się wiele myśli. Dowiedzieli się? No i co teraz z nim będzie? W ...

  • Murtagh - 12 (fanfiction)

    - Uciekaj! - wrzasnął Murtagh, zarówno w myślach, jak i na głos. Ale Cierniowi nie trzeba było tego mówić. Sam wiedział, że grozi im śmiertelne niebezpieczeństwo ...

  • Pirackie życie 10

    Mocna boczna fala sprawiła, że okręt przechylił się gwałtownie na sterburtę, zmuszając Petera do złapania się balustrady przed nim. Mógł to zrobić jednak tylko jedną ...

  • Zagubiony |18+| rozdział 13

    - Coś ty powiedziała? - zapytał twardo, odsuwając się od niej i patrząc na Annę z mieszaniną gniewu i przerażenia. - Nie możesz, rozumiesz? Nie wolno ci! - wrzasnął ...