Przygodowe - str 34

  • Dom - 18

    Zawsze o takiej marzyłem. Ale w mojej głowie rodziły się też obawy na temat "końca Dnia Dziecka” o którym dzisiaj ze dwa razy słyszałem. Co to mogło znaczyć? ...

  • Dom - 93

    Cześć. Słuchajcie, wiem że troche za późno ale chcę wam życzyć Wesołych Świąt i szczęścia oraz pomyślności w nowym roku :) I fajnego sylwestra oczywiście :) Tak ...

  • Z opowieści starego elfa.

    Mówi się o czarnych smokach żyjących niegdyś na pustyni Allenhell. Powiadają, że powróciły... - Nie ma na tym świecie człowieka, który spotkał się z jakimkolwiek ...

  • Child Of Fate cz. 7

    I o to kolejna część, jednak udało mi się coś napisać przed egzaminami. Końcówka mogła mi z lekka nie wyjść i z góry za to przepraszam, ale niezbyt wiele czytam ...

  • Miłość sensem życia cz. 15

    Kiedy nadszedł ranek, Emma ubrała się szybko we wczorajszy strój. Nie miała czasu na to, by zastanawiać się nad doborem biżuterii, kolorem cieni. Świadomość tego, że ...

  • Życie trudne jest cz. 23

    Pierwszy dzień nowego roku dawał mu się we znaki już od momentu pobudki. Nie bolała go głowa, ale czuł się okropnie zmęczony. Z trudem wstał z łóżka stając bosymi ...

  • Child Of Fate cz. 5

    Kolejna część moich nocnych wymysłów Rozdział 5 Obudził go delikatny głos Teyli, który w tamtym momencie brzmiał niczym głos samego anioła. - Obudź się Richardzie ...

  • Życie to ciągły trening cz.36

    W sobotni poranek to on wstał, jako pierwszy. Siedząc na brzegu łóżka, trzymając głowę w dłoniach rozmyślał jak potoczy się dzisiejszy dzień. Zerkał, co kilka chwil ...

  • Zakochałam się w nim - rozdział 27 ostatni

    - Rozumiem… Więc urodziłaś, tak? - Tak. Nie był to łatwy poród, bo męczyłam się kilka godzin, ale Jake dzielnie mnie wspierał, a jego rodzice kibicowali mi na ...

  • Mur-Część III-Rozdział 11

    Otaczała nas cała masa rekinów, uzbrojonych we wszelaką broń, jaką można sobie wyobrazić, lecz nie ostrza przykuły moją uwagę, lecz kusza. Broń starożytnych, ludzie ...

  • Życie to ciągły trening cz.40

    Remont nowej sali opóźnił się o dwa tygodnie. Ze względu na pilny powrót do pracy szefa ekipy budowlanej skleconej na potrzeby Agaty. W międzyczasie Olek z pomocą Adama ...

  • Miłość sensem życia cz. 16

    Nadszedł wieczór. Za oknem panowała ciemność, jakby cały świat posypano vantablack'iem. Hasan siedział i wpatrywał się w bezgwiezdną noc. Czuł, że chce zasnąć ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 10

    Zupełnie nie miałem pojęcia, gdzie możemy się znajdować. Wnętrze przypominało średniowieczne katakumby, ściany, ozdobione różnymi czaszkami, ledwo widoczne w mdłym ...

  • Krocząca śmierć Rozdział 1 cz.1

    Hej!To moje pierwsze opowiadanie więc mam nadzieję że nie będziecie surowi ;) Ma być ono wstępem do serii "Krocząca śmierć", którą to mam zamiar w całości ...