Fantasy - str 82

  • Wieczność - piętnasty rozdział

    Może komuś się spodoba, to chętnie wrócę z tym opowiadaniem ;-) Chris odetchnął głęboko, zatrzymując się przed drzwiami prywatnych komnat Nefere. Obawiał się tej ...

  • Pirackie życie 21

    Wystrzał ze wszystkich dział wstrząsnął potężnym statkiem. Był mocny do tego stopnia, że dzięki niemu Peter wybudził się ze śpiączki. Mrużąc oczy przed ostrym ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 27

    - Dzisiejsza misja ma za zadane odbicie Hermiony i Chalie’go z rąk Sami – Wiecie – Kogo! Misja jest niebezpieczna, aczkolwiek nieniewykonalna. Nasz informator podał nam ...

  • Strażnicy cienia IV część 9

    – To nie jest zajęcie dla kobiety – powiedział Viktor. – Tak samo dobre jak dla mężczyzny. Nie biegam z toporem dwuręcznym i nie tłukę się z bandami orków. – Masz ...

  • Mroczny kamień (III)

    Tytuł oryginału: "The Dark Stone" Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Murtagh - 40(fanfiction)

    Safira rozłożyła swoje ogromne skrzydła i odbiła się mocno od brukowanego dziedzińca, wznosząc się majestatycznie ponad Ilireę. Po chwili dołączył do niej Fírnen ...

  • Trzynaście lęków

    Trzynaście. Liczba moich lęków. Każdy z nich wręczyło mi życie. Pozbawiło mnie odwagi, nadziei. Bałam się życia. Bardzo bałam. A moja egzystencja? Dzień za dniem ...

  • Dramione - niechciany obrońca rozdział 26

    Hermiona przebudziła się niespodziewanie, gdy maleństwo w jej brzuchu kopnęło ją nad wyraz mocno. Uśmiechnęła się delikatnie, gładząc brzuch. Zerknęła w okno i ...

  • Mur-Część II-Rozdział 5

    Gdy zagrożenie minęło, wreszcie mogliśmy odpocząć. Miejsce z wieloma trupami do tego się nie nadawało, więc przeszliśmy w inne. Z nieprzytomną Kirą na rękach ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 22

    — Widzę, że ty również Edmundzie nie należysz już do ludzi, jeśli w ogóle można to tak nazwać — rzekł gustowny starszy pan, przerywając rytmiczne stukanie kół na ...

  • Murtagh - 16 (fanfiction)

    - Pani moja — powiedział cicho Murtagh, kłaniając się Nasuadzie, która we władczej pozie siedziała na tronie, spoglądając po zebranych pustym spojrzeniem. Spojrzeniem ...

  • Wieczność - trzynasty rozdział

    Na prośbę jednego z moich czytelników powracam z owym opowiadaniem ;) Mam nadzieję, że część choć trochę się spodoba ;) - Czy tobie kompletnie już mózg przegnił? – ...

  • Lodowa wojowniczka - Część II - 12

    Przez wyłom w murze, dostali się do środka tajemniczego korytarza. W środku panowała ciemność, więc uzdrowiciel postarał się, aby kamień wieńczący jego bojową ...

  • Przygody Rogue 8

    Trzy dni później. Podszedł do niej ostrożnie i odkneblował jej usta. - Jesteś tu bezpieczna – wyszeptał, patrząc na nią czule. - Tam też byłam! – zdenerwowała się ...