Macocha
Miałam 17 lat gdy wydarzyła się ta historia, czyli ze trzy lata temu. Byłam dojrzałą nastolatką, której świat zawalił się na głowę 5 lat wcześniej przed ową ...
Miałam 17 lat gdy wydarzyła się ta historia, czyli ze trzy lata temu. Byłam dojrzałą nastolatką, której świat zawalił się na głowę 5 lat wcześniej przed ową ...
- Usiądź. – Gdy to zrobiła dotykał jej skóry na ramionach. Czuła dreszcze przebiegające przez jej ciało. Starała skupić się tylko na nim choć w myślach od kilku dni ...
Cześć, przychodzę z kolejną częścią opowiadania, o które wiele z Was prosiło. Cieszy mnie pozytywny odbiór, a także komentarze z krytyką. Piszę te opowiadania dla ...
... - Miłego Dnia Kochanie - odpowiedziała. Spojrzała na mnie. Z troską dodała: - Ach, mój dzielny rycerzu. Pozwól, że odwdzięczę Ci się miłością. Są mężczyźni ...
- Chodź do mojego pokoju – powiedziała Majka gdy Mateusz zatrzymał samochód na podjeździe – Musimy porozmawiać. W milczeniu przeszli do pokoju dziewczyny, na szczęście ...
Opowiadania niniejszego cyklu były już od paru lat publikowane na dwóch portalach. Niestety nigdy nie udało się zamieścić wszystkich części – portale znikały, lub ...
- A czy majtusie też ma koronkowe? – zawtórował, głosem udającym bas, turoń. Poczułam, że moje nogi są rozkładane na boki. A więc doskonale obejrzą moje majtki! ...
Czarnoskóry mężczyzna zaczął jeździć rękami po jej gołych pośladkach, napawając się emanowanym przez nią zapachem drogich, francuskich perfum, pochodzących prosto z ...
– Jesteś prawdziwym skarbem Aniu – powiedziała idąca ze mną Helena. – Przypadek, Helu. Ten numer jaki zrobiłam, widziałam wiele razy na studiach. Dwóch kolegów ...
Epizod 2 "Marek-Deszcz meteorytów” Pewnego dnia Anita wpadła na genialny pomysł. Usłyszała mianowicie informację w wiadomościach o mającym pojawić się nad naszym ...
Rozległ się dzwonek do drzwi. Karolina nie spodziewała się żadnych gości a i była ubrana w dłuższą koszulke i czarne koronkowe stringi. Nie sprawdziła kto to. Gdy ...
Ona i on jesienią Ona Jest południe, wrześniowe słońce przygrzewa lekko. Liście drzew mienią się czerwienią, złotem i zielenią, poruszane lekkim wiatrem szumią ...
To jedna z moich najbardziej podniecających fantazji. Wyobrażam sobie, że jako bardzo elegancka damulka, trafiam gdzieś do podejrzanej dzielnicy… jakichś slumsów i tam ...
– Uspokój się, chcesz nas pozabijać?! – Roxy podniosła głos; Cassie jechała jak wariatka, nie panując nad wozem. – Spokojnie, mamy trochę czasu. Zadzwoniła komórka ...