Fantasy - str 12

  • The Demon Inside 11

    Padge zerwał się z kanapy. Ignorując ból, ruszył z przyjacielem schodami w dół. Zniknęli w lesie, wyraźnie zaniepokojeni i przestraszeni. Padge nie mógł złapać tchu ...

  • Kołysanka z zaświatów / rozdział 3

    Przeszła powolnym krokiem pierwszy z korytarzy, potem trafiła na kolejny i jeszcze jeden - dla odmiany obwieszony obrazami z których zerkały na nią skwaszone twarze ...

  • Wieczność cz. 5

    W drzwiach stał.. Dorian. -Co tu robisz? - Spytałam lekko zmieszana. -Wiesz pomyślałem, że skoro nie śpisz to moglibyśmy poćwiczyć na świeżym powietrzu twoje moce ...

  • Bogowie, którzy powrócili - część 1

    – Gdzie jest jarl Ragnar, ty zakuty łbie?! – Jak ty się do mnie zwróciłeś, nędzny karaluchu? Jeśli jeszcze... – nie dane mu było skończyć, ponieważ Illugi znów ...

  • Panna Riddle - nowe pokolenie cz.1

    Do czego służy magia? Do naprawdę różnych celów. Niektóre są pozytywne...ale niektóre negatywne. Do czego ja ją wykorzystuję? Do moich własnych celów. Nie jestem zbyt ...

  • Dramione (miniaturka) Podróże w czasie część 2

    Hermiona rozejrzała się po niewielkim pokoiku, w którym przyszło jej spać i przeszedł ją dreszcz obrzydzenia. Co prawda przez kilka lat mieszkała przecież w ...

  • Czwórka. Część 5 - Wszyscy chcą nas zabić..

    #Iva Domyślałam się, że białowłosy chłopak to właśnie Wyrocznia, chcociaż nie miałam pojęcia skąd się tutaj wziął. Brunon wyglądał na równie zdziwionego co ja ...

  • Meteory. W blasku dnia 18

    Rozdział 33 Meteory. Grudzień 2014 Majka stała w korytarzu prowadzącym do tajemniczej komnaty we wnętrzu góry. Nasłuchiwała oddalających się kroków czterech osób. Greg ...

  • Uczennica Lucyfera cz.2

    Zapraszam Was do drugiej części opowiadania powstałemu dzięki akcji WRITE AND READ :) Hasło: Kawa czy herbata Zapraszam również na bloga :) ~~~~ Widok przesłonił mi ...

  • Inna rzeczywistość cz.1

    Jak co dzień rano budzę się z tak zwanej w moim wydaniu 'nicości'. Wampiry takie jak ja nie mają snów, po prostu zasypiają i budzą się. Wstaje, powolnym krokiem ...

  • Najciemniejszy loch część 2

    Słońce delikatnie wyłaniało się z odległego horyzontu, kiedy schodziłeś po skrzypiących schodkach karety. Twoim oczom ukazał się przygnębiający widok. Szare domy ...

  • Wilk cz.4

    W gabinecie Alfy panuje cisza, przerywana naszymi oddechami. Nikt nie ma śmiałości nawet się odezwać. - Czyli jak mam to rozumieć? - pytam. - Jesteś moją mate i zostaniesz ...

  • Zmienna cz.2

    Wokół mnie wirowały białe płatki śniegu. Brrr, jest bardzo zimno. Jak najszybciej musze dotrzeć do miasta. Droga dłużyła mi się niemiłosierne. Zdążyłam wysłuchać ...

  • Zakon - część 20

    Z trudem otworzyłem oczy. Oślepiło mnie wpadające do komnaty Słońce. Razem z tym obezwładnił mnie ból pleców. Leżałem na brzuchu i nie mogłem za bardzo się ...