Kacperek
Ozorków miasto tak małe a tak przesycone erotyzmem. Kilka domów na krzyż, pare ulic, szeleszczących krzaków o dziwnie skrzypiących samochodów. Ciemne ulice pachną jeszcze ...
Ozorków miasto tak małe a tak przesycone erotyzmem. Kilka domów na krzyż, pare ulic, szeleszczących krzaków o dziwnie skrzypiących samochodów. Ciemne ulice pachną jeszcze ...
Mając 17 lat, pojechałam z przyjaciółką na obóz na Mazury do wsi obok Mikołajek. Obóz był zorganizowany z biura turystycznego więc nie liczyłyśmy na nic ciekawego ...
W środku nocy przebudziłem się, a właściwie chyba zostałem niechcąco obudzony. Przez chwilę nie wiedziałem co się dzieje, ale dość szybko skojarzyłem szybkie oddechy ...
Nie cierpię kiedy słońce razi mnie rano w oczy. Nie znoszę kaca i unoszących się w powietrzu zapachów będących pozostałością wczorajszego wieczoru. Najbardziej jednak ...
W dniach 06 ? 11 czerwca odbywała się w Hanowerze duża wystawa, na której również nasza firma prezentowała swoje wyroby. Reprezentowani byliśmy przez zespół ...
Znowu pewna symbolika. 1 czerwca to Dzień Dziecka. No i w tym dniu nie wiem czy ja jemu, czy on mnie zrobił prezent, ale miałam bardzo miłe zbliżenie z Markiem, który ...
Kiedyś miałam bardzo mądrą Babcię. Prosta kobieta, a zawsze umiała mi poradzić w taki czy inny sposób. Będąc już dobrze dorosłą panną pochwaliłam się Babci, że ...
Nie bardzo wiem, kiedy wczoraj usnęłam. Obudziłam się, była sobota rano, ale to co ?sklepane" mocno bolało. Nie było wyjścia, wolniutko zrobiłam toaletę, śniadanko ...
Właśnie stałam przed lustrem, robiąc ostatnie poprawki, kiedy usłyszałam dźwięk telefonu. Jesteś już gotowa. Tak, zaraz zejdę. Ostatnie pociągnięcie szminki i już ...
Kiedy weszła do pokoju on siedział przy jej biurku i wpatrywał się w monitor. Weszła cicho, bez słowa ściskając coś w ręce. Podeszła do niego od tyłu i złapała ...
Była ciepła, upalna sobota. Ja jednak, zamiast się nią cieszyć, siedziałem w pokoju mojej siostry i ciągle jeszcze żyłem wrażeniami sprzed tygodnia, kiedy to zastałem ...
Przyszła środa, pierwsza po moim powrocie z Hanoweru. Jak zwykle w środę poszłam do mojego zakładu kosmetycznego, Ewa zrobiła swoje, po Ewie dobrał się do mnie Marek ...
Pierwszy Dubelt ? dwie Basie. Według Słownika Języka Polskiego PWN - Dublowanie ? wykonywanie czynności niezależnie od siebie przez dwie osoby, ewentualnie stosowanie w tej ...
Bardzo lubimy z żoną wygrzewać się w saunie. Najbliższa znajduje się w ośrodku sportowo-rekreacyjnym, położonym kilkaset metrów od naszego mieszkania. Ostatnio ...