Para dla niej
Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał ...
Przygnębiona wyjazdem męża w delegację wróciłam do pustego domu, wzięłam szybki prysznic, owinięta ręcznikiem zrobiłam sobie drinka i włączyłam komputer. Zaszumiał ...
Był letni poranek wakacje zadzwonił mój chłopak żeby mnie zaprosić pod namioty ja sie zgodziłam. Zaczęłam się pakować. Nawet poszłam do sklepu kupić nową seksowną ...
Pewnej zimy szlam ulica a za mną trzech bardzo przystojnych chłopaków. Starszych ode mnie o 2 lata (ja miałam w tedy 14...)... Cały czas szli za mną aż doszłam do starego ...
Cześć mam na imię Kinga mam 18 lat mój rozmiar stanika to c 80.Pewnego dnia moja przyjaciółka zaprosiła mnie do siebie.początkowo nie miałam na to ochoty ale powiedziała ...
Pewnego dnia gdy miałam 16 lat w szkolnej damskiej ubikacji zdarzyło sie coś wspaniałego. Gdy załatwiłam swoja potrzebę już miałam wychodzić gdy nagle w tej właśnie ...
Cześć! Chciałem wam opowiedzieć moją historię która zdążyła się w tym roku w wakacje. Mam 17 lat. Razem z bratem ciotecznym i kumplami wybraliśmy się nad jezioro pod ...
Tydzień temu ja i moja koleżanka z pracy pojechałyśmy na pewną wieś w pusty opuszczony domek, ponieważ chciałyśmy odpocząć od domu rodziny. Siedzimy pod kocem przy ...
Ale nuda - pomyślałem. Było lato, a ja siedziałem w domu i skakałem po kanałach TV. A może by tak wybrać się na spacer do lasu? - pomyślałem. Wziąłem ręcznik i ...
Kilka dni temu zostaliśmy zaproszeni na drinka do mojego przyjaciela ze studiów, z którym nie widziałem się od wielu lat. Moja żona zrobiła się na bóstwo, ubrała ...
Jedną z fantazji erotycznych mojej żony był seks z Murzynem. Postanowiłem pomóc w realizacji jej marzenia. Przeglądnąłem w Internecie mnóstwo ogłoszeń panów, mających ...
Kiedyś byłam spokojna. miła, rozważna, skromna, nieśmiała, zamknięta w sobie dziewczyna z wsi, której nazwy teraz nie mogę sobie przypomnieć. Zawsze obserwowałam ...
Jakies dwa lata temu pracowalem w angli w firmie kurierskiej, mieszkalem w wynajetym domu z dwoma znajomymi i z jedna panienka! szczerze mowiac zanim przyjechalem tam ,to nawet ...
Byem w pewn sobot na cakiem fajnym party. dokladnie byly to urodziny mojego kupla przemka! calkiem porzadny gosc wiec zapowiadalo sie calkiem niezle! a tym bardziej ze mial ...
dzie zwyky jak kazdy inny, soneczko sobie wieci a ja wlcz sie po tej maej miescinie jak osio! nie wiem co ze sob robi, znalazem awke w parku i postanowilem usic na chwil i zapali ...