Inne - str 7

  • Autodestrukcja – Łazienka

    Zimna posadzka pod chudym tyłkiem, cisza chłodnego wnętrza łazienki, przecinana stukającymi o szyby kroplami. Klimat zajebisty, nostalgiczny, spokojny, taki, którego ...

  • Nic dla mnie cz 14 Oczami Bastiana

    Oczami Bastiana Nigdzie jej nie było... Mówili mi, że uciekła. Wiedziałem, że Colin sobie poradzi uśmiechałem się na same wspomnienie o niej, jej pięknym głosie ...

  • Więzieni cz. XLV

    XLV opowiadanie femdom BSDM Dokładnie w chwili gdy wypowiedział to zdanie, deszcz zaczął lać jeszcze mocniej. Głośna błyskawica przecięła niebo tak, jak zazwyczaj bat ...

  • Drabble - Niebo

    Pusto, prócz latających kłaczków kurzu. Widać, jedynie im pozostały skrzydła. Meble zakryto folią. Okna zabito deskami. Echo odbija się od ścian jak wściekła osa. Coś ...

  • Inna i ości

    Od lat mieszkała sama. Odkąd pamięta, nikt już nie pukał do drzwi. Telefon milczał, nie miał słuchawki, zamiast dyndał czerwony loczek. Mężczyźni na przychodne. Psy na ...

  • Bezimienni Rozdział 2

    Rozdział 2 02 luty 2016 Kiedy ofiara staję się napastnikiem? Kiedy to zmieniłem status skrzywdzonego chłopaczka na miano kryminalisty? Czy ja nim jestem? Jestem żałosny ...

  • Baśń o niewolniku z obcego kraju cz. IX

    Baśń o niewolniku z obcego kraju –IX To opowiadanie w klimacie femdom BDSM Opowiadanie przeznaczone dla osób dorosłych. Fikcyjna historia femdom- BDSM. Osoby są wymyślone ...

  • SOMEBODY

    SOM, autorka zajebista! Dziewczyna lat 20, a jak ją czytasz, pływasz, hehe :D Jej pierwsze, NAJLEPSZE. WYPRAWA – BRAK MI SŁÓW – POTEM – ZAWRACANIE DUPY – TO JEST ...

  • Moja Ewa cz.44

    Witam wszystkich jakoś się już trochę pozbierałem po śmierci mojej kochanej Ewuni. Oczywiście całkiem to się pewnie nie uda mi się pozbierać. Porządkując dom po ...

  • Więzieni cz. XLIII

    OPOWIADANIE BDSM XLIII Sędzia leżał w błotnistej kałuży. Isma z początku zupełnie nie chciał na niego patrzeć. Czuł wyłącznie odrazę i nienawiść. W końcu jednak ...

  • Zwierzyniec

    Na początku był pies. Pies jak powszechnie wiadomo jest najlepszym przyjacielem człowieka. Spędzaliśmy razem mnóstwo czasu. On - bezinteresowny, dający miłość, na ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.XIX

    W pierwszy dzień nowego tygodnia, troje uczniów z Policealnego Studium Edukacji Prawniczo – Policyjnej idąc do szkoły przez park usłyszeli krzyk młodej kobiety. Szybko ...

  • Drabble - Pocałunek

    Przyglądam się jej oczom, które są niczym dwa miniaturowe kosmosy. Błyszczące miliardami gwiazd galaktyki, a pośrodku tkwią czarne dziury źrenic, powoli pochłaniające ...

  • Drabble - Marazm

    - Koniec tego. Nowy rok, nowa ja. Bez ciebie! Mam dość ciągłego smęcenia, pałętania się pod nogami i psucia planów! Wiesz co? Moi przyjaciele mieli rację! Jesteś ...