Inne - str 9

  • Drabble - Ortografjo kohana

    – Wyświecht, do odpowiedzi – nakazuje nauczycielka polskiego. – Studenci przygotowali zadanie. – Ale pani prof… – Bez dyskusji! – Baba nie ustępuje i otwiera lewe ...

  • Nic dla mnie cz 13

    Siedząc w lochu zdałam sobie sprawę ,że przegrałam.Umrę, ale dzięki mnie żyje Basitan i mam nadzieję, że królowa też dojdzie do siebie po wszystkim. Oparłam się ...

  • Drabble - Kraken

    Zawsze byliśmy razem. Ja i on. Wspólnie wyłoniliśmy się z macicy, równocześnie wydając pierwszy krzyk. Towarzyszył mi każdego dnia oraz każdej nocy. Nieustannie ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.IV

    4 - Hej Maryla, zaczekaj – zawołała starsza aspirant Karolina Rusałko widząc jak Maryla wsiada do samochodu – co za pogoda, może byśmy pojechali na jakieś małe piwko? ...

  • Drabble - Do widzenia

    Dzisiaj znów płakałam, ale nikt nie widział łez. Widzieli to, co chcieli zobaczyć. Nic więcej. Jak ci turyści, pamiętasz? Mieli listę "do zobaczenia". Odhaczali ...

  • Bez zgodności do miłości...część 14

    Po nocy picia byłem naprawdę zmęczony. Wstać rano z łóżka, to jak dostać z pantofla w twarz. Głowa mnie bolała niemiłosiernie. To było coś strasznego. Chciało mi ...

  • Nic dla mnie cz 7

    Nie mogłam tak stać i niczego z tym nie zrobić, zapukałam ponownie do pokoju księcia. -Taaaaaak?- usłyszałam senny głos -Mam pytanie, nie do końca rozumiem działanie ...

  • Więzieni cz. XL

    -„Dobrze wiesz, że łaski nie będzie”- dudniło mu w głowie, gdy szedł za nią. Po takim czasie przy Moranie, nie dziwiły go już reakcje własnego ciała. Czuł, że ...

  • Bez zgodności do miłości...część 21

    Z każdym dniem wiedziałam że kocham Normana coraz bardziej. Troszczył się o mnie jak nikt inny, ale mi je sny powodowały że miałam jakąś niechęć do życia. Chciałam o ...

  • Ta lojalność przynosi ulgę, wiesz to..

    Opowiadanie w klimacie femdom-BDSM II -Zyskałem Dominę. -myślał czując dumę. -Nic już nie muszę sam. To takie spokojne, bezpieczne, że to Ona decyduje. -Zasady panujące ...

  • Bez zgodności do miłości...część 17

    Wieczór płynął spokojnie. Obejrzeliśmy już trzy filmy. Amber nadal spała. Kilka razy się przebudzała, ale pozwoliliśmy jej dalej spać. Było widać, że była ...

  • Ostatni raz...

    Zbierałyśmy się do tego już dłuższy czas, chcąc stworzyć coś niebanalnego, niejednoznacznego, prawdziwego. Dać Wam coś z głębi naszych serc. Twór skłaniający do ...

  • Pamiętasz, o jakim pragnieniu mówiłam ...

    III To opowiadanie w klimacie femdom BDSM Opowiadanie przeznaczone dla osób dorosłych. Fikcyjna historia femdom- BDSM. Osoby są wymyślone, jak i wszytskie wydarzenia. Przeszli ...

  • Nie tęsknij szkoda słów

    Nie tęsknij szkoda słowa Bo widzisz jak się figlarnie chowa i jej czarne włosy, okulary i układ ust, rzęs tusz Jak biegnie korytarzem Ten częsty uśmiech, w mroku zginie z ...