Inne - str 5

  • Do mamy

    Mamo! (Bo chyba mogę cię już oficjalnie tak nazywać.) Za kilka miesięcy zostanę Twoją córeczką. Dasz mi imię, jedno z tych, które wyszukasz w tej grubej książce albo ...

  • Życie to ciągły trening cz.1

    Po wielu latach ciężkiej pracy, przybierania na wadze i zrzucania jej podczas redukcji w końcu osiągnął swój cel. Aleks został certyfikowanym trenerem personalnym i ...

  • Historia pewnej pary - rozdział II - wspólny trening

    Rozdział II - wspólny trening Obudziło mnie bzyczenie telefonu leżącego na szafce obok naszego łóżka. Aśka była pod prysznicem. Zaintrygowany ostatnim wydarzeniem w ...

  • W przededniu..

    Nadszedł w moim życiu czas corocznych przemyśleń. Zastanawiania się, co zrobiłam dobrze, co źle, czego w ogóle nie powinnam była czynić. Nazbierało się tego wiele, z ...

  • Więzieni cz. XXXVII

    Dzień szybko mijał. Morana szykowała się do opuszczenia Placu. Więźniowie mogli w końcu odetchnąć nieco i odpocząć przed powrotem do cel. Azai podszedł do znanych ...

  • Więzieni cz. XLIV

    XLIV -opowiadanie BDSM -O tak, tak! Mocniej Is! Szybciej! Oh! – jęknęła, gdy penis uległego kochanka wypełniał ją całą. Biodra chłopaka przyśpieszyły ruchów. Palcem ...

  • Autodestrukcja – Ucieczka

    I znów krzyki, wrzaski i wyrzuty. Pretensje o ranek, o południe, o teraz. Pretensje – "bo jesteś!”. Wędrówka, nerwowy spacer – lewa, prawa, od ściany do ściany ...

  • Lot srebrnej kuli

    Szczerze mówiąc, zupełnie inaczej sobie to wyobrażała. Pogoda niewątpliwie dopisała - kwietniowe słońce pieściło wciąż chłodną po surowej kontynentalnej zimie ...

  • Dwie siostry

    Były sobie dwie siostry mieszkały w domku, którego mchy porosły. Czarna – charakter czarny miała Biała – łagodna jak baranek, rześka jak wrześniowy poranek Biała ...

  • Czarna pani

    Czarna pani dobrej śmierci Czarna pani złej pamięci Czarna pani mych kości i wspomnień mej młodości Czarna pani jak kawa Czarna pani nie mądra taka Czarna pani, bo nie ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony – parodia

    Parodia "Zawracania dupy" autorstwa SOMEBODY. Oryginał do tego stopnia zawładnął moim sercem, że postanowiłam trochę zaświrować :) Dzięki, mała :* *** "Zawracanie ...

  • Więzieni cz. XXXV

    XXXV Louisa bardzo niechętnie musiała przyznać sama przed sobą, że brakuje jej u stóp tego konkretnego chłopaka. Wszyscy z bloku E ją nudzili, nikt nie okazywał się być ...

  • Bez zgodności do miłości...część 25

    **Tydzień później** Siedziałam w salonie. Mój telefon coraz częściej dawał o sobie znać. Tym razem dzwoniła do mnie mama. Postanowiłam ignorować ich tak samo jak oni ...

  • Portret toksyczności

    Patrzę jak śpisz. Spokojnym snem dziecka. Blade niebo wkrada się na nasze poddasze, które mogłoby, ze względu na wszechobecne drewno, uchodzić za paryską barkę ...