Inne - str 13

  • Bez zgodności do miłości...część 27

    Leżałem płacząc Amber na nogi. Próbowała się ode mnie wydostać. Tuliła się do nóg Juana. Próbowała się za nim skryć. -Boję się. - powiedziała. Podniosłem się i ...

  • Mężczyźni II

    Victor spogląda na mnie i uśmiecha się tak jednoznacznie, że tylko ślepy nie zauważyłby, co się święci. Poprawia czarny krawat, a po chwili rozluźnia go, jakby ...

  • 8 MARCA

    KOBIETKI, TE FAJNE I "NIEFAJNE" Z LOLA, I OGÓLNIE - WSZYSTKIM BABOM ŻYCZĘ NAJLEPSZEGO I JESZCZE LEPSZEJSZEGO!!! I ŻEBY FACET JAK NAJRZADZIEJ NAPINAŁ WAM ŻYŁKĘ (bo czasem ...

  • Świat słodko-migdałowy

    Twarze blade, popielate i pomarszczone jak krepina, jak mumie już bez znaczenia. Stoją w kolejce po przemijanie. Równoważą je jasne bez zmęczenia oblicza. Kolorowe motyle ...

  • Próżnia

    Nie chcę żyć, ale nie chcę umrzeć. Czuje się zawieszona – w próżni. Jestem w próżni. Jestem pomiędzy. Może to ja jestem próżnią…? W próżni nie jest błogo ...

  • Nic dla mnie cz 4

    Czułam się okropnie, oczy same mi się zamykały, plecy bolały mnie niemiłosiernie a na nogach czułam odciski od biegania w tych butach. Zamknęłam oczy usiadłam w kącie ...

  • Bez zgodności do miłości...część 11

    ***Oczami Normana*** Siedzę u znajomego załatwiając pewną sprawę, a zaraz telefon daje o sobie znać. Zerkam na telefon a tam wiadomość o treści ,, Stary dobrze by było ...

  • Bez zgodności do miłości...część 19

    Zaniosłem ją do pokoju. Gdy tylko zobaczyła gdzie się znajduje wczepiła się we mnie. Czułem jakby jej paznokcie znajdowały się głęboko pod moją skórą. -Norman ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony 2

    Jako, że moja kochana KatiaZula napisała, iż czeka na fun, praca z dedykacją dla niej! :kiss: *** O, jest następne. Czy ona ma z tego fun? – pomyślał "twórca”, widząc ...

  • Nic dla mnie cz 6

    -Zaskoczyłaś mnie- Powiedział do mnie książę. -Czym wasza wysokość? -Związałaś włosy, tak jak ci kazałem, byłem pewny że będą z tobą większe problemy. Oj będą ...

  • Dobro

    Cześć wszystkim. Wrzucam coś pierwszy raz. Nie jest to opowiadanie,lecz pewna moja myśl. Często zadaję sobie pytanie, czym jest szczęście. Dla każdego z nas szczęście ...

  • Kolory

    Był jak dojrzewające w słońcu jabłko, które kusi swoim czerwonym kolorem, będąc piękniejszym każdego kolejnego dnia. Jego niebieskie oczy były jak wakacje nad morzem ...

  • Bez zgodności do miłości...część 18

    Ciężko zrozumieć kobiety a tę w szczególności. Posprzątałem w łazience i poszedłem do pokoju. Widziałem, że Amber coś robi przy ranach. Dopiero jak podszedłem ...

  • Życie w policyjnych mundurach cz.VII

    7 Następnego dnia, popołudniu, podkomisarz Malwina Cernohouzova, jak zwykle prowadziła zajęcia z grupą słuchaczy z Policealnego Studium Edukacji Prawniczo – Policyjnej ...