Nowa Pizzeria cz.4
Wróciłem...znowu tu wróciłem. Tylko po co? Czy nie miałem dość po tym jak animatroniczny lis mnie zaatakował i wsadził w strój Golden Freddiego?...odpowiedź jest ...
Wróciłem...znowu tu wróciłem. Tylko po co? Czy nie miałem dość po tym jak animatroniczny lis mnie zaatakował i wsadził w strój Golden Freddiego?...odpowiedź jest ...
– Co ty chcesz zrobić mojej przyjaciółce? – Chwyciła go za ramie, a jej oczy zamiast strachem, płonęły gniewem. – Niech no pomyśle... Uratować życie? Zapomnij o ...
Gdy Gert ruszył do środka, czarodziejka wyjęła z torby pamiętnik i otworzyła go. Na pierwszej stronie widniała data sprzed sześciu lat. Rozpoczynam nowy etap swojego ...
Rozdział 5 cz.II luty 2016 Zabrakłoby mi palców, aby policzyć wszystkie beznadziejne sytuacje w jakich się znalazłem w moim jakże krótkim życiu. Jednak to co teraz się ...
Wjechała do lasu i zwolniła, gdy jej emocje nieco opadły. – Zaczekaj! – usłyszała za sobą głos Edgara. Zaniepokoiła się i prawie się zatrzymała. – Gert by mi nie ...
– Zdaję sobie sprawę z tego, że popełniłam wiele błędów, ale sądzę, że efekty moich działań są satysfakcjonujące. – Yhm… – Przez chwilę przyglądał się w ...
Kto by się spodziewał, że los potrafi płatać takie figle. Od wrogów przez niechcianych sojuszników po nawet dobrych przyjaciół. Czarownica, diabeł i łowca stworzeń ...
Dwaj piraci patrzyli na młodego złodzieja, jakby przed nimi stał kompletny idiota. - Chcesz zrównać z ziemią miasto, w którym mieszka od groma niewinnych ludzi? Dobrze ...
Siedziałem przy stole i czyściłem broń. Sam przeglądał książki w poszukiwaniu informacji na temat rodu Warrenów. – Ufasz Alison? – zapytał, zerkając na mnie ...
Rozdział I - Dzień walki. Już czas… Bestia ma się zjawić lada chwila. Zdecydowałeś… Zdecydowałeś by walczyć. Po tym, jak całe miasto zostało ewakuowane, tylko ty ...
Z budki na głównej ulicy zadzwoniłem do starego i po długiej pogawędce o tym, jak był dobry dla nas i jakie nieszczęście mnie spotkało z tym napadem, uzyskałem dwa dni ...
Sarę zatrzymano na trzy dni obserwacji, leżała na szpitalnym łóżku blada i zmęczona. Dzięki silnym środkom uspokajającym zasnęła twardy, miarowym snem. Kratos ...
Po usłyszeniu tego nie mogłam w to uwierzyć. Stałam tak patrząc na nich, nie wiedziałam co myśleć, co zrobić. - Co…? Ale jak… nie, to na pewno jakiś żart. – ...
Leopold zadbał o to, by Lavinia szybko poczuła się w jego domu jak u siebie. Hrabia z każdym dniem fascynował ją coraz bardziej. Z łatwością zapominała o misji, do ...