Fantasy - str 67

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 22

    Siedziałem wkurwiony w kuchni i na nią czekałem. Wyprowadziła mnie z równowagi do tego stopnia, że dałem porządny wycisk Dziecinie. Sam nie potrafił mnie zatrzymać, a Jo ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 10

    Po zaszyciu rany na brzuchu Lary nastolatkę zawieziono na salę obserwacyjną, w której ma spędzić mniej więcej dwa tygodnie. Anna, Emma oraz Will przez całą noc siedzieli ...

  • Strażnicy cienia II część 8

    Veronika obudziła się bardzo wcześnie. Czuła się wypoczęta, więc wstała po cichu, by przypadkiem nie przerwać snu narzeczonego, który leżał obok niej. Po porannej ...

  • Upadły-Rozdział 16

    Gromy rozrywające niebo oraz wiecznie łkające chmury zmusiły naszą dwójkę do schronienia się w przydrożnej karczmie. Wprawdzie Nero uwielbiał deszcz, ale perspektywa ...

  • Strażnicy cienia III część 20

    Czarodziejka gwałtownie usiadła na łóżku i zdezorientowana rozejrzała się po izbie. Była noc. Nie słyszała żadnych niepokojących dźwięków. Zachowując czujność ...

  • Mur-Część II-Rozdział 5

    Gdy zagrożenie minęło, wreszcie mogliśmy odpocząć. Miejsce z wieloma trupami do tego się nie nadawało, więc przeszliśmy w inne. Z nieprzytomną Kirą na rękach ...

  • Zmierzch Ostrza – Rozdział 22

    — Widzę, że ty również Edmundzie nie należysz już do ludzi, jeśli w ogóle można to tak nazwać — rzekł gustowny starszy pan, przerywając rytmiczne stukanie kół na ...

  • Ośrodek r.7

    - Dlatego musimy wprowadzić te dodatkowe środki ostrożności — dokończył Kyle przez mikrofon. Spojrzał na swoich ludzi. Nikt nie patrzył na niego, wszyscy obserwowali ...

  • Mur-Rozdział 2

    Do spotkania z Mea pozostało jeszcze trochę czasu, mógłbym wykorzystać go na upragnione, błogie lenistwo, jednak do zlecenia wolałem odpowiednio się przygotować. Ach ...

  • Strażnicy cienia II część 48

    Niemal wszyscy pokiwali głowami. – W takim wypadku musimy się pochować i strzelać do nich, kiedy zechcą wyjść – stwierdził jeden z najemników. – A co z jeńcami? ...

  • Wilk cz.4

    W gabinecie Alfy panuje cisza, przerywana naszymi oddechami. Nikt nie ma śmiałości nawet się odezwać. - Czyli jak mam to rozumieć? - pytam. - Jesteś moją mate i zostaniesz ...

  • Meteory. W blasku dnia 4

    Rozdział 6 Warszawa, Listopad 2014 Majka poczekała na wiadomość, że Agnieszka bezpiecznie dotarła do mieszkania, po czym Greg sprawnie wydostał się z wąskiej uliczki i ...

  • Strażnicy cienia część 33

    – Arthur pewnie cię przesłucha – Veronika powiedziała do Gerta, gdy jechali w stronę bramy. – Mówiłaś mu, co tam robiłem? – zapytał. – Powiedziałam, że ...