Fantasy - str 102

  • Nowa Pizzeria cz.3

    Po kilku minutach..lub nawet godzinach ocknąłem się, pierwszą rzeczą jakie ujrzały moje oczy to dwie średniej wielkości dziury ze złotą obwódką..po chwili zrozumiałem ...

  • Blanka #2

    . - Chyba się wykrwawił - stwierdziła, gdy raniony śmiertelnie karczmarz, w końcu przestał szurać nogami. - Taaa… - burknął ork, starając poskładać myśli, w czym ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 27

    Chodziłam po pokoju i od ponad trzydziestu minut próbowałam dodzwonić się do Ketcha. Wciąż nie czułam się najlepiej, ale powoli zaczynałam za nim tęsknić. Ostatni raz ...

  • Opowieści z Caldarii cz14.

    Jako ostatni dołączył do nas Draco. Zrównując się z moim koniem, zauważyłam, jak po jego skroniach spływają strużki potu. - Wszystko dobrze? – zapytałam z troską ...

  • Upadły Anioł - Rozdział 29

    Gdyby nie bariera stworzona przez Astaroth raczej nie próbowalibyśmy prowadzić żadnej rozmowy... Tłum mimo późnej godziny ani myślał ustawać w swych krzykach. Może to ...

  • Wilk cz.3

    - Nic Ci przy nich nie grozi – mówi mój dziadek. – One chcą Cię w swojej watasze, Jade. Jesteś z krwi James’a Blood. – Uspokaja mnie, przynajmniej próbuje. – ...

  • Murtagh - 15 (fanfiction)

    Cierń przeciągnął się, żłobiąc podłużne ślady w rozmiękłej ziemi i ziewnął głośno. Rozprostował skrzydła, a promienie słoneczne zaigrały na nich feerią ...

  • Strażnicy cienia II część 41

    Tym razem z lektury dowiedziała się, że stworzenie odpowiedniej broni zajęło znacznie więcej czasu, niż można się było spodziewać. Najtrudniej było zdobyć odpowiedni ...

  • "Loki"-Rozdział ósmy

    Nastał feralny dzień dla wszystkich uczniów, gdzie u wielu rozstrzygnie się przyszłość. Wszyscy chodzili jak na szpilkach, jedni powtarzali teorie, drudzy ćwiczyli swoje ...

  • Nie próbuj mnie ratować! - Rozdział 49

    Nie czułam głodu, ale wmusiłam w siebie śniadanie, bo przecież potrzebowałam energii. Wydarzenia z poprzedniego dnia wciąż zaprzątały moje myśli. Nie powiedziałam ...

  • Amelia- dziewczyna zza światów cz.1

    Życie Amelii było inne niż życie każdego. Jej historia zaczyna się tutaj... Matka z trzyletnią córeczką spaceruje po parku. Nagle kobieta spotyka swoją przyjaciółkę ...

  • Mundo Misterioso cz. 31

    Muzyka Let it Shine - Guardian Angel *** Otworzyłam oczy, serce waliło mi tak mocno, że myślałam że zaraz wyskoczy. Rozejrzałam się po pokoju, nadal siedziałam na ...

  • Wieczność - jedenasty rozdział

    - Panowie, przybyłam do was wraz z tym młodym mężczyzną, albowiem wilki zaatakowały mnie, o czym oczywiście doskonale wiedzie zarówno z mojej, jak i Christiana relacji, a ...