Szkolne - str 9

  • Wszystko co zechcesz cz.4

    Rozdział 4 Patrzyliśmy na siebie z dużym zdziwieniem, on nie może nikomu o tym powiedzieć, chodź i tak nikomu by nie powiedział nikt u mnie w klasie by go nie wysłuchał ...

  • Wszystko co zechcesz cz.10

    Rozdział 10 -Matt, dlaczego właśnie ja? Z tych wszystkich dziewczyn mogłeś mieć każdą- spojrzałam na chłopaka który gładził mnie dłonią po nagich plecach. -Jesteś ...

  • Wszystko co zechcesz cz.8

    Rozdział 8 -No Amy kogo wylosowałaś? Powiedz na głos- spytała nauczycielka. Podniosłam oczy z nad maleńkiej kartki, spojrzałam na klasę. -Iam Anderson- wyszeptałam do ...

  • Wszystko co zechcesz 29

    Rozdział 29 -Iam, tak strasznie mi przykro, ja- odłożyłam niemowlaka do łóżeczka- tak strasznie przepraszam za wszystko co złego na ciebie powiedziałam, wszystko ...

  • Wszystko co zechcesz cz.12

    Rozdział 12 Koszula Matta była cała we krwi , ale nie było mi go żal zasłużył sobie. -Dupek, kretyn idiota- rzucała Rebeca idąc w moją stronę. Do oczu napłynęły mi ...

  • Wszystko co zechcesz cz.9

    Rozdział 9 Gdy szłam korytarzem cały czas byłam oczarowana poczynaniami Iama, zastanawiałam się jak długo musiał ćwiczyć by dojść do takiej perfekcji. Na ziemie ...

  • Wszystko co zechcesz 23

    Rozdział 23 Następnego dnia w szkole, wszystko musiało się zmienić! Począwszy od mojego zachowania i skończywszy na zachowaniu mojej przyjaciółki. -Rebeca, musimy ...

  • Wszystko co zechcesz cz.15

    Rozdział 15 -Możesz wstać?- usłyszałam pytanie z ust chłopaka Czemu on? Zawsze i wszędzie jest on, czy to jest jakieś fatum, nie chciałam zawdzięczać nic temu ...

  • Wszystko co zechcesz 24

    Rozdział 24 Po zaledwie minucie, było już po meczu... Oczywiście z Iamem, wygraliśmy. Nie było innej opcji, chłopak grał bezbłędnie, zastanawiałam się czy jest jakaś ...

  • Wszystko co zechcesz cz.13

    Rozdział 13 Po ponad godzinie byłam już wyszykowana, miałam na sobie czarną zwiewną sukienkę, czarne szpilki i śliczną czerwoną kopertówkę, tego wieczoru postawiłam ...

  • Wszystko co zechcesz cz.20

    Rozdział 20 Na ostatniej lekcji mieliśmy angielski, pani usadziła nas w parach do projektu. Strasznie mi się to nie uśmiechało, nie chciałam siedzieć blisko Iama, nie w ...

  • Wszystko co zechcesz cz.11

    Rozdział 11 Rzuciłam książki na łóżko, nie chciałam niczego co trzymał ten chłopak w ręku. Było tak dobrze dzięki Mattowi zupełnie zapomniałam tym nieszczęsnym ...

  • Wszystko co zechcesz cz.5

    Rozdział 5 -Kochanie, na ile z nami zostajesz?- spytała moja mama. -Dwa tygodnie, potem muszę znowu, lecieć tym razem do Tokio- odparł mój ojciec nakładając sobie ...

  • "Nie rób komuś co tobie nie miłe"

    Był sobie pewien chłopiec który był nowy w szkole. Być nowym to bardzo trudna rzecz dlatego starał się być miłym. Kiedy wszedł do klasy każdemu aż głos odebrało ...