Szkolne - str 10

  • Ostatnia Wigilia Marstenów

    Bim, bam, bom. Właśnie wybiła północ oznaczająca nadejście Wigilii Bożego Narodzenia. Ten dzień miał być radosny, jak żaden inny w roku. Nikt z trójosobowej rodziny ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.5

    Dzień w szkole zleciał szybko, widziałam jak Sylwia na mnie patrzyła, pewnie chodziło jej o Patryka, ale nie przejmowałam się tym. Sylwia to klasowa 'obgadywaczka' ...

  • Wszystko co zechcesz 26

    Rozdział 26 Na ostatniej lekcji oglądaliśmy film dotyczący zmian klimatycznych na świecie. Ale ja nie mogłam się skupić na oglądaniu, napisałam już chyba z tysiąc ...

  • School Chronicles

    = I = 'Kocham Cię, Takashi-kun. ' Była to sytuacja żywcem wyjęta ze snu! Nigdy, nawet w najśmielszych marzeniach nie śmiałbym przypuszczać, że Suzaku-sanpai wyzna mi ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział I

    Sakura wyjęła z torebki kartkę, na której zapisała wcześniej, do jakiej sali musi się udać. Z drugiej strony miała plan budynku, jednak nic z niego nie rozumiała ...

  • Wszystko co zechcesz 25

    Rozdział 25 Patrzyłam prosto w oczy Iama, nie wiedziałam co zamierza zrobić. Widziałam, że jest wściekły, próbował nad sobą zapanować. -Amy ja niszczę... zrozum to ...

  • Coraz mniej mnie

    Chcieliście mieć kiedyś nad czymś pełną kontrolę? Chęć panowania. Nie zawsze udaje nam się to osiągnąć. Są jednak drogi, po których dojdziemy do władzy. Władzy ...

  • Małe rzeczy cz. 1

    Nie da się nazwać tego inaczej jak głupota! Znajdzie ktoś inne określenie na fakt grania w piłkę nożną w samych klapkach? Można by powiedzieć, że jest to ...

  • High School Time part 1

    ,,To już dziś! Pierwszy dzień liceum...zacznę nowe życie, poznam nowe osoby, nowe cele i ambicje! Ciekawe jak nowa klasa, czy uda się dogadać z ludźmi, z ...

  • Wszystko co zechcesz 32

    Rozdział 32 -Zwariowałeś prawda? Iam, piękna jest Twoja siostra, ale ja jestem przeciętna- mówię mimo, że słowa chłopaka bardzo mi schlebiają. -Mam oczy Amy, widzę ...

  • Gdy najbliższe jest najdalej cz.1

    Czy wydawało wam się kiedyś, że życie to tylko prosta układanka złożona z kilku mniejszych, lub większych części, które tworzą całość ? Nawet jeśli zmieniamy ich ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.3

    Wróciłam do domu. Otworzyłam drzwi i nagle rodzice zaczęli pytać co mi się stało, czy nie trzeba jechać na ostry dyżur. Pierwszy raz się o mnie tak martwili. Jakbym ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - prolog

    Był pierwszy września, różowo włosa dziewczyna stała przed bramą najlepszego liceum w mieście. Z obawą spoglądała na tłum uczniów, który zbierał się pod głównymi ...

  • Tajemniczy chłopak #1

    Hej. Tak na wstępie powiem wam że to moje pierwsze opowiadanie. Cała historia, którą tu przedstawię wydarzyła się u mnie w szkole. Zapraszam. Był 04 września czyli ...