Szkolne - str 7

  • Wszystko co zechceszcz.2

    Rozdział 2 -Matt co to miało znaczyć!!?- spytała nauczycielka. -Ale taka jest prawda proszę Pani, on jest biedny jak mysz kościelna! Nie ma czego tutaj szukać! ...

  • Wszystko co zechcesz 28

    Rozdział 28 -Już dobrze ! O czym chcesz porozmawiać??- zapytał. -Dlaczego się nie odzywasz? Nie odpisujesz? Nie chodzisz do szkoły-powoli podchodziłam do chłopaka. -Byłem ...

  • Niespodziewane spotkanie cz.3

    Ostatnia lekcja... na szczęście. Czy tylko ja nienawidzę mieć siedmiu lekcji. Raczej myślę, że znalazło by się parę osób, które by się ze mną zgodziły. Jak mi ...

  • Szkolna Miłość cz.7

    Nastał kolejny dzień, gdy się obudziłam zerknęłam na ekran telefonu czy Patryk, może się odezwał. Niestety ponownie się rozczarowałam, na to wychodzi że to był jeden ...

  • Spacer z wrogiem

    W odróżnieniu od wcześniejszych opowiadań, które napisałem to jest to jak najbardziej prawdziwa historia. Dlatego dla wielu z Was może okazać się mało interesująca ...

  • Wszystko co zechcesz cz.14

    Rozdział 14 Byłam dość daleko od naszego stolika, więc kiedy ugięły mi się kolana i upadłam na ziemię, Beca nie mogła niczego zobaczyć, na parkiecie było już ...

  • Zamknięte drzwi cz. 1

    Marcel oczekiwał w napięciu na wizytę u lekarza, już za chwilę jego kolej. Zestresowany wpatrywał się w drzwi gabinetu medyka, ponieważ sam nie wiedział jakiej diagnozy ...

  • Nowa w szkole cz. 4

    Siedzieliśmy z Remkiem w salonie. Oglądaliśmy jakąś komedie, ale ja byłam myślami gdzieś indziej. Widziałam w oczach Remka, że on także o czymś intensywnie myśli. Nie ...

  • Zamknięte drzwi cz. 3 (ostatnia)

    Jak może pamiętacie ojciec Marcela, Stefan prowadzi firmę świadczącą usługi remontowe, prace ogólnobudowlane, wykończeniowe, itp. To ciężki kawałek chleba, harówka ...

  • Wszystko co zechcesz cz.6

    Rozdział 6 Obudziłam się w środku nocy zlana potem, nie wiedziałam co mnie obudziło, ale serce waliło mi jak oszalałe. Zeszłam na dół nalałam sobie wody do szklanki i ...

  • Nowa w szkole cz. 5

    *Po kinie* Remek odprowadził mnie do domu. Zaczęłam rozmowę z rodzicami: - Mamoo... - powiedziałam przeciągając ostatnia samogłoske. - Do rzeczy córcia, co chcesz? ...

  • Nowa w szkole cz. 7

    Ten rozdział dedykuje ~Justi. Zapraszam do czytania :* -------------- Obudziłam się o 4:38. Obudził mnie sen, o którym nie wiedziałam co myśleć. Byłam z Remkiem w ...

  • Wszystko co zechcesz cz.22

    Rozdział 22 -Amy...- chłopak patrzył na mnie z dużym zdziwieniem. -Jak nie chcesz to zrozumiem... zresztą nie było pytania- jak mogłam być tak głupia. -Nie! Tu nie chodzi ...

  • Jak to jest być nastolatką ? - Rozdział 2, część 1

    Pierwsze co, to pozdrawiam Kornela i Sali z aska, którzy wyrazili swoją opinię na temat pierwszego rozdziału :) Dziękuje Wam, buziaki dla Was ! :) Następnego dnia rano nie ...