Szkolne - str 8

  • Wszystko co zechcesz cz.17

    Rozdział 17 Kiedy się przebudziłam na zegarku była 7:24, a za firanek już delikatnie świeciło słońce. Podniosłam się z kanapy i poszłam obudzić Rebecę. -Kochana ...

  • Samotność cz. 2

    2. Myślami znów wracam do dzieciństwa, miałem wtedy bodajże 6 albo 7 lat. W tym samym wieku była moja najbliższa koleżanka, z którą lubiłem się bawić. Nietypowe to ...

  • Posmakuj niedoświadczonego cz.2

    Koniec stycznia, początek ferii. Początek ferii oczywiście miałyśmy uczcić piciem. Ja Natasza i Wiktoria. Wyszło jak wyszło było nas więcej. Moja Kasia i parę innych ...

  • Wszystko co zechcesz cz.18

    Rozdział 18 W siatce znalazłam wszystko czego potrzebowałam. Przygotowałam dla nas naleśniki i kanapki, z szafki wyciągnęłam Nutellę i kilka dżemów do posmarowania ...

  • Rozdział 2

    Patryka obudził telefon. Zaspany spojrzał na wyświetlacz była 5 rano. -Słucham -powiedział zaspanym głosem -Stary nie zgadniesz co się stało. Patryk słyszał ...

  • Rozdział 1

    Poniedziałek Był mroźny grudniowy dzień, Olga szła opustoszałą już ulicą przetwarzając w myślach słowa, które usłyszała od Dominika. Nie mogła w to uwierzyć ...

  • Wszystko co zechcesz cz.19

    Rozdział 19 Cały Weekend spędziłam w domu z Rebecą, na noc zamówiłyśmy sobie pizzę, nadrobiłyśmy zaległości filmowe, i zrobiłyśmy sobie maseczki i inne takie ...

  • Wszystko co zechcesz cz.16

    Rozdział 16 -Nie mów już tak, Amy ja wiem jak to będzie, dzisiaj mi dziękujesz a w poniedziałek w szkole będzie jak dawniej. Przestań udawać. To zabolało i to bardzo ...

  • Wszystko co zechcesz 27

    Rozdział 27 Mijały kolejne dni, rodzice już szykowali się do wyjazdu, w domu panowała radosna atmosfera. Jednak w głowie miałam Iama, nie wiedziałam co się z nim dzieje ...

  • Wszystko co zechcesz cz.3

    Rozdział 3 Resztę zakupów, postanowiłam dokończyć jutro razem z Rebecą. Jednak nie mogłam odmówić sobie pójścia do księgarni. -Zapraszamy na drugie piętro, zbieramy ...

  • Nazwij to co nienazwane. #2

    2#. Nowa szansa. "Chwyciłam za torbę i stanowczym krokiem weszłam do swojej klasy. " Większość siedziała już na swoich miejscach, sprawdziłam swój numerek wywieszony na ...

  • Wszystko co zechcesz cz.21

    Rozdział 21 Iam włączył ponownie muzykę. Siedziałam na podłodze i wpatrywałam się w chłopaka, jednocześnie zawstydzona, i zła. -Przepraszam- powiedziałam ...

  • Samotność cz. 1

    Samotność Zbudził się bardzo wcześnie, na elektronicznym zegarze cyfry ułożyły się w kolejności 3, 4, 8 - 3:48. Kacper oprócz ciemności widział tylko czerwone liczby ...

  • Rozdział 3

    Była godzina 20. 30 Filip zmęczony po dodatkowych zajęciach koszykówki w szkole szedł w stronę domu Olgi. Właśnie przechodził przez park gdy zadzwonił mu telefon ...