Szkolne - str 6

  • Przepis na świat, rozdział 13, 14, 15 ostatnia

    Rozdział trzynasty Seks Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Szkoła, odrabianie zadań domowych, nauka, smutek. Tak mijały dni. Nie było nocy, której Marianna ...

  • Szatnia cz.2

    Przerażonego chłopca nauczyciel zaprowadził do pielęgniarki, po czym poszedł do dyrektora, a gdy ten dowiedział się o tym incydencie, wpadł w furię. Jego pierwsza myśl ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział II

    Kakashi siedział na swoim nauczycielskim krześle i ukradkiem przyglądał się klasie. Przypominał sobie swój pierwszy rok z nimi i doszedł do wniosku, że najbardziej ...

  • Przepis na świat, rozdział 10, 11, 12

    Rozdział dziesiąty Wakacje Zadzwonił ostatni dzwonek szkolny. Ostatni dzwonek dla szóstoklasistów. Niektórzy uczniowie wychodzili ze szkoły ze szczęściem, niektórzy ze ...

  • Jak to jest być nastolatką ? - Rozdział 2, część 2

    Gdy nastąpiła godzina 22:04, zaczęłam pisać sms-ami z Vanessą i Polą. Pola to nowa dziewczyna w szkole, przyjechała z Gdyni. Mieszka teraz w Opolu, ma małe mieszkanko, a ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica cz.III

    Gdy odejdę chciałabym abyś nie był smutny ponieważ ja będę nadal przy Tobie. Ciesz się życiem. To najpiękniejszy prezent jaki dostałeś. Wiem, że nie będzie to dla ...

  • Przepis na świat, rozdział 2, 3

    Rozdział drugi Nie wiem, co do ciebie czuję… Do pokoju Marianny weszła mama. Siadając na łóżku córki, zapytała łagodnym głosem: – Jak tam, udane zakupy z nową ...

  • Przepis na świat

    Rozdział pierwszy Nowa uczennica Każda z dziewcząt marzy o romantycznym pocałunku, tak jak Marianna. Od roku marzy o tym, aby pocałować się z chłopakiem w rodzinnym ...

  • Nowa w szkole cz. 6

    Na początek: Tak wygląda Roksi. Do kolejnych rozdziałów kolejni bohaterzy komentujcie! -------------------- *Następnego dnia* Zadzwonił budzik, 6 rano. Jak ja nienawidzę ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica cz IV

    Pawłowi było tak cholernie smutno, miał wrażenie ze został sam na świecie odcięty od wszystkich bliskich mu osób. Wiedział, że musi dalej żyć i pokonywać swoje ...

  • Miłość poznaje się po cierpieniu - rozdział III

    Niewielki promień słońca przebijający się przez zasłony oświetlił twarz dziewczyny. Miała ochotę jeszcze pospać, ale niestety wakacje się skończyły i musiała już ...

  • Przepis na świat, rozdział 6, 7, 8, 9

    Rozdział szósty Szkolna wycieczka Po pogrzebie Pawła Marianna z Kasią podeszły do jego mamy. – Proszę pani… – Tak? – Twarz miała zalaną łzami. – Bardzo nam ...

  • Nigdy wiecej

    no to tak rozpoczoł się już rok szkolny.. wszyscy się pozmieniali i wgl.. niektórzy patrzą się na ciebie jakby chcieli Cię pożreć na miejscu.. siedzisz w klasie ...

  • Fałszywa przyjaciółka

    Myślałam że zawsze ten rok będzie taki jednak pozory mylą. Opowiem coś o Mnie byście wiedzieli : Mam na imię Jolka mam 17 lat jestem czarnowłosą dziewczyną o ...