Szkolne - str 3

  • Trenerka 21

    Z całej czwórki Kajetan był najbardziej wysportowany. Treningi nie sprawiały mu aż tak wielkich trudności, jak pozostałym, a poza tym był częstym bywalcem siłowni ...

  • W internacie 2

    W internacie 2. Było jeszcze wcześnie. Ubrał się pocałował jej brzuszek i zabierając flaszki wyszedł przez okno. Madzia chwilę pocierała palcami swoją lekko bolącą ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica cz II

    Witajcie ponownie. Po bardzo długiej przerwie dodaje kolejną część mojego opowiadania. Niestety na innym kącie ponieważ nie mogę odzyskać hasła do tamtego kąta. Mam ...

  • Oceny szkolne

    Hejka, dziewczyny :) Dawno mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że nie zapomniałyście o moim blogu, bo chcę wam opowiedzieć coś, czego nie mówiłam jeszcze absolutnie ...

  • Lustrzane odbicie

    Mieszkam w wojewódzkim mieście w bloku wraz z rodzicami i siostrą bliźniaczką, Bereniką. Na imię mi Bogna, z siostrą zawsze trzymałam się blisko i zawsze sprawiałyśmy ...

  • Trenerka 22

    Stojąc pod prysznicem, Ela starała się myśleć o tym, co przed nią, próbując jednocześnie wyrzucić z głowy wydarzenia sprzed kilku chwil. Czuła ogromne nienasycenie po ...

  • Trenerka 28

    Spojrzałam na Elę i zobaczyłam na jej twarzy przerażenie. Nie ulegało wątpliwości, że nasz ofiarodawca i zawodnicy mieli jakiś układ, o którym zapomnieli nam ...

  • Trenerka 19

    Było całkiem nieźle. Czasy, jakie osiągnęli zawodnicy na ostatnim treningu, były naprawdę imponujące. Byłam pod wrażeniem, kiedy porównałam je z tymi, jakie osiągali ...

  • Tak to sie zaczęło

    - To nasza ostatnia lekcja w tym roku szkolnym moi kochani... - powiedziała nauczycielka. Od września zabieramy się do nauki. Testy gimnazjalne i ostatni wasz rok w tej szkole ...

  • Trenerka 23

    Marek nie rozumiał sam siebie. Szedł, a właściwie to włóczył nogami na spotkanie z Alą jak na skazanie. Był wściekły na Dawida i Sylwka o to, że to im przypadło ...

  • W internacie 1

    W internacie. Było to dosyć dawno temu, bo w 1975 roku. Po wylotce ze studiów Mariusz ukrył się przed wojskiem w Policealnym Studium Technicznym. Owszem wezwali go na ...

  • Niespodziewane spotkanie

    Cześć mam na imię Ola. Mam 16 lat. Jestem brunetką o brązowych włosach. chodzę do liceum. Niedawno przeprowadziłam się z mamą do Warszawy, ponieważ mama dostała ...

  • Katecheta

    Andrew Boock Katecheta Rafał wsłuchiwał się w ciszę panującą między szkolnymi ławkami, w których zasiadali uczniowie ósmej klasy, pochyleni nad kartkami. Pieczołowicie ...

  • Profesor i studentka - moja fantazja cz. 1

    Uwielbiam fantazjować o tym, że jestem pilną studentką, niestety nagabywaną przez nachalnego profesora. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest dla mnie ten ...