Szkolne - str 2

  • Przypał z fajką

    .Poszedłem do nowej szkoły.Nie znałem nikogo.Palę fajki już bardzo długo, i pierwszy tydzień w szkole nie zapaliłem bo po prostu nie chciałem mieć..prze..je..ba..ne za ...

  • Połamaniec

    To był straszny dzionek buuu . W szkole było ok żaba poza w-f buuu . Mieliśmy biegi na 60 metrów hehe . Przebiegłam metę i koniec złamałam sobie rękę buuu buuu buuu ...

  • Nauczycielka Francuskiego (II) Stalker

    - Ce-ce? - Tak, Kotku? - odparła, przeciągając się. - Powiedz, czy naprawdę żaden z tych nabuzowanych byczków - zawiesił na chwilę głos i położył dłoń na jej udzie ...

  • Miłość uczennicy do nauczyciela cz. 2

    - Halo - odebrałam zaspana telefon. - Jus? Cholera, stoję tu już 10 minut! Co się dzieje? - zapytała Ola Odruchowo spojrzałam na zegarek, powinnam już dawno wyjść ...

  • Nauczyciel historii i jego zwykła uczennica.

    Witam. Jest to moje pierwsze opowiadanie wiedz może być ono bezsensu. Przyznaje opowiadanie jest zmyślone ale osoby w nim umieszczone są prawdziwe. Przedstawienie postaci: ...

  • Spotkanie z Historyczką

    Mam na imię Tomek i jestem uczniem trzeciej klasy technikum, nie byłem jakiś wybitny ale przechodziłem z klasy do klasy. Każdy ma w okresie szkoły przedmiot albo nauczyciela ...

  • Historia skejta

    Zbliżał się początego nowego roku szkolnego. Nowe gimnazjum, nowa klasa i nowi ludzie do poznania. Bardzo cieszyła się że wybrała tą własnie szkołe gdyż miała ...

  • Nauczyciel WF'u

    Zacznijmy od początku. Mam na imię Natalia i właśnie obchodzę z moimi przyjaciółkami ostatnie dni wakacji, po których rozpocznie się mój ostatni, trzeci rok nauki w ...

  • Trenerka 26

    Nie miałam pojęcia, w jaki sposób zdobyli klucze do apartamentu właściciela ośrodka. Stałam w nim, wpatrując się w ogromne łóżko, na którym kilka dni wcześniej ...

  • Trenerka 18

    Patrząc na nas z boku, można było mieć niezły ubaw. Dwie kobiety siedzące przy stole, wgapiające się w cztery kartki papieru. Żadna z nas nie miała odwagi sprawdzić, co ...

  • Pokolenie porno | Rozdział I

    Szkoła Art of Joy - jedna z trzech legendarnych uczelni, działających na granicy prawa. Tu się urodziłam i tu spędziłam większość swojego życia. Zostałam stworzona do ...

  • Trenerka 24

    Miałam wrażenie, że moje serce bije tak mocno, że zaraz rozerwie mi klatkę piersiową. Świat zewnętrzny zdawał się nie istnieć. Stałam na miejscu dla trenerów ...

  • Trenerka 20

    Ulokowanie wszystkich zawodników w jednym pokoju mogło wydawać się błędem. Ośrodek był praktycznie pusty i każdy mógł mieszkać osobno. Nikt jednak nie protestował ...

  • Wacek na biologi...

    Pewnego dnia na lekcji biologi omawialiśmy budowę szkieletu człowieka. Muszę przyznać, że nie najlepiej się uczę, ale bardzo zafascynowało mnie ciało człowieka ...