Szkolne - str 4

  • Pokolenie porno | Rozdział II

    Kilka dni z rzędu chłopak na jej widok uciekał z tramwaju na najbliższym przystanku. Dzisiaj nie widziała go wcale. Usiadła więc na jednym z foteli i obserwowała ...

  • Niespodziewane spotkanie cz. 2

    Od razu zapoznałam się z dwoma koleżankami. Były to Marta i Kasia. Bardo się ze sobą zaprzyjaźniłyśmy się. Po spotkaniu w klasie z koleżankami poszłyśmy na lody ...

  • Klaps!

    Siedzące w okręgu dziewczyny pełnymi garściami czerpały z dobrodziejstw, jakie zapewniała działka Wójcików. Wdychały zapach świeżo skoszonej trawy, nieustannie ...

  • Trenerka 27

    Leżałam na brzuchu z rękoma skutymi na plecach. Moja głowa zwisała z łóżka. Widziałam stopy Eli, która siedziała związana w fotelu. Nie odzywali się do siebie ani do ...

  • Przypał na dyskotece

    Pewnego dnia dowiedzieliśmy się z kolegami że w szkole będzie dyskoteka andrzejkowa. Zgadaliśmy się z kumplami żeby kupić alkohol i wypić przed dyskoteką. Po szkole ...

  • Kamila

    Obudziłam się o 9. 00. - Cholera! Szkoła!- byłam już spóźniona na drugą lekcję. Z prędkością światła się ubrałam i z rozpiętym plecakiem pobiegłam w stronę ...

  • Nauczyciel

    Witam wszystkich. W tym krótkim opowiadaniu chciałem Wam przedstawić krótką historię, która omal nie zaważyła na kontynuacji mojego życia, mimo że wydarzenia tamtego ...

  • Uwięzione w szkole

    Po W-F -ie. Patrycja, Magda i Maja przebierały się w szatni nie zauważyły iż inne koleżanki wyszły. Nauczycielki ani woźnej też nie było. Przerażone wybiegł z szatni ...

  • Wszystko co zechcesz cz1

    Wiecie co się dzieje z ludźmi którzy mają za dużo pieniędzy? Zapominają jak to jest być człowiekiem. Zapominają o prostych rzeczach, uważają, że są najważniejsi i ...

  • Trenerka 29

    Starszy mężczyzna z impetem trzasnął drzwiami do pokoju nauczycielskiego. Siedząca w nim nauczycielka biologii aż podskoczyła z wrażenia. - Panie Staszku co się stało? ...

  • Różowe okulary.

    Nie mówi „kurwa”, tylko „kurka”, a w chwilach większego wzburzenia – „kur-czaki!”. „Cholerę” zastępuje „cholipką”, a tam, gdzie wszyscy rówieśnicy ...

  • Potężne artefakty

    Pędził szkolnym korytarzem co sił w nogach. Na plecach czuł oddech swoich prześladowców. Pisk starych trampków, ostry skręt. Dłoń sięgająca po jego kaptur przecięła ...

  • Nowa w szkole cz. 8

    * 2 dni później * Cały weekend spędziłam z Remkiem. Albo byliśmy w kinie albo w parku lub cały czas oglądaliśmy filmy. Obudziłam się dzisiaj o 5:27, nie mogłam spać ...

  • Wredne Koleżanki 1

    Hej ! To moje pierwsze opowiadanie. To było na początku roku szkolnego. Siedzę w szkolnej ławce i rozmawiam z koleżankami. Nagle ktoś puka do drzwi. Zobaczyłam naszego ...