Szkolne - str 5

  • Z pamiętnika nieśmiałego ucznia

    Dzisiejszy dzień będzie tym przełomowym. Czuję to całym sobą. Moje życie zmieni się diametralnie. Od dziś koniec z nieśmiałością. Koniec ze strachem. Koniec ze ...

  • Kamila cz. 3

    Obudziło mnie ciche pukanie do drzwi. Zaspana podeszłam do drzwi i zajrzałam przez wizjer. Po drugiej stronie stała matka. Trochę się zdziwiłam, myślałam, że już jest w ...

  • Jak to jest być nastolatką ? - Rozdział 1

    Camilla - ja Vanessa Volling i Lena Obel - moje najlepsze przyjaciółki Katy Lorens - koleżanka Enny Paula Volling - starsza siostra Vanessy Emily Seriv - plotkara, kuzynka Kena ...

  • Kamila cz. 2

    Następnego dnia Olga była dla mnie nieco milsza, powiedziała mi ciche "cześć", ale i tak widać było, że bała się utraty reputacji. Nie przejęłam się tym, bo moją ...

  • Nowa w szkole cz. 1

    Podniosłam głowę i ujrzałam go. Miał piękne, błękitne oczy. Był brunetem. -Nie, to ja przepraszam. Zagapiłam się - powiedziałam. - Chodzisz do tej szkoły? - zapytał ...

  • Nowa w szkole - Prolog

    Już 3 raz w miesiącu się przeprowadzam i zmieniam szkołę. Nie mam pojęcia jak przyjmą mnie w nowej klasie, boję się że nie za dobrze. Nigdy nie miałam przyjaciółki… ...

  • Nowa w szkole cz. 2

    Zadzwonił budzik. Wstałam spojrzałam, która godzina... No tak 6:00. To już dziś, idę do nowej szkoły. Trochę się boję... Właśnie przeszłam przez bramę i wchodzę do ...

  • Nowa w szkole cz. 3

    Właśnie skończyła się ostatnia lekcja na dziś. - Może pójdziemy do kina? W końcu dziś piątek... - zapytał się mnie Kacper. - No spoko. - odpowiedziałam. - To ja ...

  • Moja historia cz.1

    Właśnie pożegnałam się z moją koleżanką, no trudno wracam do domu. Idę powoli chodnikiem, słyszę tylko szum wiatru i swój przyśpieszony oddech i zerkam na mój ...

  • Kulturka

    Młodzian o obcej mi twarzy starannie układa poczęstunek na blacie szerokiego, mahoniowego biurka. Po prawej stronie papierowy kubek kawy z uczelnianego automatu, po lewej ...

  • Samobójca

    Kolejny dzień zbliżał go do tego, by skończyć, ale zawsze myślał, że nie da rady. Na początku myślał o tym tylko przed snem, kiedy każda jego myśl była uwalniana z ...

  • Proszę, zrób to dla mnie..

    1 Września Otworzyłam oczy, przetarłam je i usiadłam na łóżku. Na zegarku widniała godzina 6:35, o 9:00 jest rozpoczęcie roku szkolnego. Spojrzałam na szafkę nocną ...

  • Wszystko co zechcesz- Epilog

    10 lat później Stoję nad nagrobkiem, i wpatruję się w wyryte litery układające się w imię. Uśmiecham się w duchu, na wspomnienie wszystkich cudownych chwili. Kładę ...

  • Przepis na świat, rozdział 4, 5

    Rozdział czwarty Sekret Kasi Kilka tygodni później. Wszystkich przywitała jesień. Dni były coraz bardziej ponure, deszczowe i smutne, lecz nie dla Marianny, która dzień po ...