Szkolne - str 11

  • Nazwij to co nienazwane. #1

    1#. Zacznijmy od nowa. Godzina 7;00, a ja nadal leżę w łóżku. Szlak by to trafił! Nic tak nienawidzę jak wczesnego wstawania, robi mi się niedobrze na samą myśl co mnie ...

  • Zamknięte drzwi cz. 2

    Rok 2003, lato tym razem w mieście. Cała rodzina przeprowadziła się tutaj, bo ojcu udało się sprzedać ziemię po bardzo dobrej cenie. Zadecydował także inny czynnik ...

  • Szkolne zawirowania miłosne cz.4

    Wow, Patryk był dla mnie taki uroczy, chciał się bić z tym idiotą O MNIE, może to głupie ale zaczęło mi to imponować. Na lodowisku zajął się mną w szkole również ...

  • High School Time part 2

    Nowy rok szkolny, 2 klasa liceum- Victoria poddenerwowana zmierzała w stronę szkoły. "Zaraz go zobaczę, ciekawe jak się ze mną przywita..." - nie mogła przestać myśleć o ...

  • Wszystko co zechcesz cz.7

    Rozdział 7 -Ej no racja!- zaćwierkała moja przyjaciółka. Nauczycielka chodziła po klasie i rozdawała karty, okazały się grube. -O widzę, że jesteś nowy, zatem ...

  • Wszystko co zechcesz 30

    Rozdział 30 Mieliśmy niezły ubaw, kiedy pakowaliśmy wszystkie zakupy do taksówki, na szczęście kierowca okazał się niezwykle miły i z uśmiechem pomógł nam wszystko ...

  • Szatnia cz.1

    Wszystko zaczęło się niewinnie. Kacper zwyczajny chłopiec i uczeń szóstej klasy rozpoczął kolejny dzień nauki. Tragiczne wydarzenia sprzed lat zostały już dawno ...

  • Wszystko co zechcesz 31

    W łazience, bawiłam się chwilę z Jamesem, potem położyłam go do łóżeczka i poszedł grzecznie spać. Podczas gdy zamykałam drzwi od pokoju, mój telefon przypomniał o ...

  • Małe rzeczy cz. 2 (ostatnia)

    Kolejny tydzień zaczął się niemal identycznie jak poprzednie, tzn. śniadanie przyniesione przez mamę, przeglądanie komiksów(znowu te same), wyglądał przez okno szukając ...

  • 128√e980 - Prolog

    Dwudziesty pierwszy dzień października zdawał się zaliczać do tych beznadziejnych. Miałem w swoim życiu wiele takich, których nie wspominam najlepiej. Co prawda zawsze ...

  • Szkolna Miłość cz.1

    Pewnego dnia zaczęłam się szykować do nowej szkoły (Liceum) na rozpoczęcie roku szkolnego. Najpierw zaczęłam od pakowania do torby potrzebne mi rzeczy, takie jak ...

  • Coraz mniej mnie II

    - Meg! Wstawaj na śniadanie! - Nie. Nie jem śniadania. - Jak to nie? - Nie chcę. Wieczorem zjadłam dużo i starczy mi. - Nie wygaduj głupot! Kupiłam specjalnie twoje ...

  • Zapach truskawki

    ,,Zapach truskawki’’ Ile trzeba mieć lat, żeby móc się zakochać? Czy jest jakaś granica wiekowa, między ilością naszych lat, zauroczeniem, a miłością prawdziwą? ...

  • Utracona przyjaźń

    Pewnego dnia, dwie nastolatki - 16-letnia Annie i 17-letnia Wendy spotkały się w domu Wendy. Chciały porozmawiać i poplotkować o ostatnich wydarzeniach w ich liceum ...