Szkolne - str 12

  • Problem

    Siedziałam na korytarzu w mojej szkole. Byłam sama, nie miałam przyjaciół. Od trzech miesięcy chodziłam do tej podstawówki. ,, To już szósta klasa, postaraj się '' ...

  • "Skoki moim życiem... dosłownie" - Rozdział 1

    -Serio do Norwegii?! Może mi jeszcze powiecie, że do Oslo, a tata został trenerem skoczków narciarskich? - Kamila krzyczała z podniecenia-Zaraz córeczko, to nie jesteś ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 12]

    ~~~~~~Rozdział 12~~~~~~ Jestem lekko zdezorientowana. Nie mogę zrozumieć, co w rzeczach ojca robi zdjęcie innej kobiety i to tak ukryte. Czyżby tata... zdradzał...mamę? ...

  • Problem cz.2

    Otworzyłam oczy. Zobaczyłam sufit. Szary, nieznany sufit. Mimo, że mieszkam tu już jakiś czas, ciągle nie mogę się przyzwyczaić do tego miejsca. Zaczęłam rozmyślać ...

  • Szkolna Miłość cz.5

    Nastąpił ranek, wstałam bez większego problemu, czas zacząć się ogarniać. Tylko co się ja ubiorę ? Hmm... Zdecydowałam się na rurki czarne, koszule oraz trampki ...

  • Szatnia - prolog

    Historia ta rozpoczęła się na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy w nowo wybudowanej szkole w małym miasteczku zginęła jedenastoletnia dziewczyna ...

  • Sen we śnie

    Maks siedział w rogu sali, wpatrując się w wiszący na ścianie zegar. Za oknem lejący się strugami deszcz a w środku bełkoczący nauczyciel sprawiały, że chłopak ...

  • Pamiętnik Rosie Jenner | [Rozdział 11]

    ~~~~~~Rozdział 11~~~~~~ -Co ty ze mnie robisz, Rosalie Anastasio Jenner? I właśnie to pytanie obudziło mój zdrowy rozsądek. -Co? -krzyknęłam i z całej siły odepchnęłam ...

  • Allie i Chris cz.3

    Po tym jakże błyskotliwym odkryciu Allie i Chris postanowili przeprowadzić coś w stylu śledztwa i dojść do tego co naprawdę wydarzyło się na wczorajszej imprezie.Być ...

  • Mój żywioł-PROLOG

    Mój debiut proszę o wyrozumiałość i zapraszam do lektury Urodziłem się jako wcześniak , już od urodzenia pod górkę super się zaczyna . Jednak to tylko prolog spokojnie ...

  • "Skoki moim życiem... dosłownie" - Rozdział 3

    Z lotniska rodzine odebral przyjaciel Arkadiusza, Alexander wraz z synem Johannem. Kamila byla zszokowana, bowiem ten Johann byl jej ulubionym skoczkiem, na poczatku myslala, ze ...

  • Zrozumieć myśli. Cz.1 - Zacznijmy od nowa.

    Marzyliście kiedyś o posiadaniu czegoś, czego nie ma nikt inny? Czegoś… co wykracza poza granice logiki? Ja nie… Nie musiałem. Bowiem już to dostałem. Nigdy nie ...

  • "Skoki moim życiem... dosłownie" - Rozdział 2

    -Jak to szybko minelo, kto by pomyslal, ze lecimy już samolotem, teraz niczym się nie przejmuje, ale tatusiu jak ja bede się porozumiewac z innymi? - dziewczyna wciaz gadala ...

  • Posmakuj niedoświadczonego

    Cześć. Szczerze mówiąc to moje pierwsze opowiadanie jakie publikuje więc nie miejcie mi za złość tych wszystkich błędów itd. Jeśli coś jest nie tak bardzo chętnie ...