Dramaty - str 11

  • Miłość nie umiera nigdy cz.1

    W życiu niczego nie można być pewnym. Zdarza się, że uroczą sielankę gwałtownie przerywają ogromne kłęby ciemnych chmur, gdy innym razem, ku naszemu zaskoczeniu, zza ...

  • To nie miało tak być – "Mam cię, gnoju"

    Otworzył bagażnik. – Kurwa – syknął, gdy po przewaleniu połowy bajzlu nadal nie znalazł pożądanego przedmiotu. – Co jest? – obok pojawił się Kris. – W ...

  • Śnieżka - Rozdział 1

    Na auli panuje gwar. Profesor od dobrych kilku minut próbuje uciszyć rozhulane towarzystwo, które nie potrafi się zamknąć. Koniecznie muszą pochwalić się swoimi punktami ...

  • Kiedy byliśmy bogami VI

    - A ciocia? Ciocia nie wychodziła na ulice z transparentami? - pytam z uśmiechem, obserwując migawki jakiegoś protestu w wiadomościach. Starsza pani chichocze pod nosem ...

  • Pro Ana cz.2

    To był mój pierwszy komentarz na który już po chwili otrzymałam odpowiedź: , , Jakiś grubas, który nie dał sobie rady z zasadami Any się odezwał " Wkurzył mnie ...

  • Szare istnienie #3

    Za chwilę Laura była w kuchni. – Co się stało? – zapytał od razu Travis. – Oparzyłam się. – I to chyba nieźle? Jak to się stało? – Sama nie wiem. Łyżka ...

  • Anioł(1/2)

    Flint był bardzo cierpliwym aniołem. Potrafił nad sobą panować w stopniu którego wiele innych aniołów mogło mu pozazdrościć. Ale właśnie był na granicy swoich ...

  • Godziny nostalgii

    Godzina 2:27 Tonę. Szalenie pogrążam się w smolistej utopi wspomnień. Wspomnień, które swego czasu budziły uśmiech na doskonale zarysowanej twarzy szczęśliwego ...

  • Masquerade, czyli bal (2/2)

    Zapraszam na drugą część historii o balu maskowym! Wybaczcie raz jeszcze brak seksu w poprzednim epizodzie. Mam nadzieję, że w tym będzie go dość. *** ROZDZIAŁ 2/2 * ...

  • The ghostwriter: Heaven&Hell

    Pachnie charakterystycznym zapachem spranych ubrań, nawet kiedy ich na sobie nie ma. Wyciąga papierosa i zapala go wprawym gestem. Przytulam się ufnie, otoczona jego ramionami ...

  • To na Ciebie czekałem cz. 63

    Nikola siedziała w uczelnianym bufecie w towarzystwie Wojtka. Opierając się na stoliku mięła w dłoni papierową serwetkę. Jej oczy były mętne od nadmiaru smutku. To już ...

  • Pro Ana cz.3

    Butterfly17 : Gdy doświadczysz przyjaźni z Aną PosrANA6565 : Po co..? Przecież to nudne.. Napisałam tak, jednak w rzeczywistości chciałam zobaczyć czy dam sobie radę ...

  • Zakręty losu #1

    "Szare istnienie" jest jeszcze nieskończone, więc na razie wstawię drugie(też niestety nie całe), a w międzyczasie postaram się coś dopisać. Początek jest, jaki jest ...