Dramaty - str 12

  • Dark years of my life 1

    Cześć. Zapraszam was do czytania opowiadania autorstwa mojego i znajomej. Ja pisałem od 7 rozdziału ;) Szła białą drogą, modląc się o spokój, który nie był jej dany ...

  • Moja Ewa cz.43

    Dawno nie pisałem , ale życie dało mi niezłego kopa i na razie zawieszam moją aktywność na lol24. Tuż przed świętami pożegnaliśmy moją teściową a zaraz po ...

  • To nie miało tak być – "NIE!"

    Gdy tylko Rita zniknęła, znów zaczęło się rozmyślanie. Dziewczyna czuła się dziwnie. Nigdy nie brała narkotyków, dlatego nawet tak mała ilość amfetaminy dała o ...

  • Nowy dom cz. 4

    Hacjenda była wystrojona równie wspaniale w środku jak i na zewnątrz, pogoda dopisywała więc tym bardziej John i Klaudia urządzili swoje przyjęcie zaręczynowe w ogrodzie ...

  • Śmierć bywa ukojeniem - prolog

    · Wstawaj! Nie możesz umrzeć! Nie możesz mnie tak po prostu zostawić! Nie teraz, nie po tym wszystkim, co przeszliśmy! – Niósł się jej rozpaczliwy krzyk. · Musimy ...

  • Pro Ana cz.6

    -Schudłaś, czy mi się wydaję? Usłyszałam po wejściu do szkoły. Zignorowałam to. Wiem, że był to tylko tekst, który ma mnie ośmieszyć, jednak ja potraktowałam go jak ...

  • Bezimienni Rozdział 1

    Kto jest zainteresowany tą historia w dalszym ciągu? Publikować kontynuację? Pozdrawiam, AJM Warszawa. Dom rodzinny Saniego 6 czerwca 2008 roku godzina 7.00 Kubek powoli ...

  • Mała Mi

    -Kpisz sobie?! Wsiadaj kurwa do samochodu i nie marudź! - spluwa w bok, na chodnik, celując dalej w moją głowę rewolwerem. - Nie za bezczynność ci płacę, jasne kurwa?! ...

  • Szare istnienie #4

    Dochodziła 11:45. Laura po wypitej kawie na początku czuła się lepiej, ale teraz jeszcze gorzej. Napój ostro wstrząsnął nieprzyzwyczajoną do kofeiny dziewczyną. Czuła ...

  • Terapeutyczna Miłość cz. 3

    ŚRODA Głupie myślenie. Mój błąd. W domu też nie mogłam zaznać spokoju. Zaczęłam nawet się zastanawiać czy nie powinnam porzucić analizowania studium przypadku Pana ...

  • Dark years of my life 2

    Często jest tak, że los przynosi nam takie niespodzianki, których byśmy się w życiu nie spodziewali. One nas łamią, ale też często podnoszą na duchu, dzięki nim uczymy ...

  • Szare istnienie #16

    UWAGA!!! ZAWIERA TREŚCI PRZEZNACZONE OSOBOM PEŁNOLETNIM!!! Spała bardzo długo i zapewne umarłaby w tym łóżku, gdyby nie dźwięk telefonu. Nie spojrzała, kto to, tylko po ...

  • Nowy dom cz.4 i 1/2 (ostatni odcinek)

    ''To jakaś totalna masakra, tak właśnie pomyślałam.Przecież moja ciocia zginęła w katastrofie samolotowym, co prawda ciała nigdy nie odnaleziono, ale och proszę! Z ...