Inne - str 13

  • AMOK czyli: INTERNET NIE DLA DZIECI!!!

    BASED ON TRUE STORY!!! >>>>>>>>>>>>>>>>>> Znałam kiedyś takie forum... Być może są tu osoby, które także na nim bywały? Dowiedzą się o tym po przeczytaniu tej ...

  • Szef cz.4

    Jeszcze przez chwilę leżałam w jego silnych, znajomych ramionach, gdy on odsunął się i podstawił mi pod nos szklankę wody i leki. - Masz, poczujesz się lepiej. Zaufaj mi ...

  • Bez zgodności do miłości...część 12

    ***Oczami Amber*** To było straszne. po co ja w ogóle piłam ten kurewski alkohol. Na szczęście w nocy już nie haftowałam. To było straszne, zwłaszcza wtedy jak Norman ...

  • Brzydko tak

    Brzydko tak kłamać. Brzydko tak język łamać na pół, pozwalać mu pluć tym całym jadem, tymi pocałunkami wczorajszej nocy, tym winem słodkim pitym na balkonie. Brzydko ...

  • Druga ja cz.2

    Gdy już dochodziłam do celu zauważyłam przed budynkiem moje dwie przyjaciółki. Majka, jest trochę niższa ode mnie, ma piwne oczy oraz brązowe włosy. Druga z nich - Aga ...

  • ,, Mamo, ja..."

    13.04.2018r. ,,Mamo, ja…” Biega, sprząta już od rana Moja mama zabiegana I śniadanko mi podaje Kiedy bardzo późno wstaję. Do szkoły dwie kanapeczki Przecięte na pół ...

  • Złudzenie~

    Może to nie jest tak, jak myślisz. Może nie jest tak, jak myślą inni. Może jest zupełnie inaczej a może nie jest w ogóle? Spójrz. Jesteś tylko odbiciem w lustrze, sumą ...

  • Ratownik

    Z podziękowaniem dla pewnego ratownika Od samego rana widział, że coś się wydarzy. Jeszcze zanim otworzył oczy, to już to wiedział. Rzadko mu się zdarzały mu się takie ...

  • George - r. I Powrót do Aracco

    - Tato! O czym ty mówisz? - pisnęła przerażona Samanta, zakrywając sobie usta ręką. - Jaka apokalipsa? Przecież ja muszę odszukać Jakea! Niemal na oślep rzuciła się w ...

  • Szare istnienie - zmiany #1

    Mam wstawiać, czy nie? Zależy od Was. Pierwsze, co dotarło do jego świadomości to potężny kac, a następnie złośliwy, damski chichot. Uniósł powieki, walcząc z ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 14

    Wydarzenia potoczyły się nie tylko bardzo szybko, ale również w niezbyt pozytywną stronę. Przewozili go szerokimi noszami, przypiętego od stóp do głów, miał wrażenie ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 3

    Strzelanie z karabinu zawsze go wyciszało. Chwile na przy celowanie, dłuższe przeciąganie spustu i strzał... Podnoszenie rączki zamka, przesuniecie jej w tył, łuska ...

  • Stanisława

    Dzisiaj Staśka imieniny Więc ci życzę super miny Na skromniutkie me życzenia Byś się stary dziś nie zmieniał! Dużo zdrowia i wór kasy W lodóweczce wór kiełbasy Litra ...

  • Moja wolność

    Ciągły strach przed dobrze słyszalnym szeptem wywołującym gęsią skórkę Droga donikąd, której końca nikt nie zna Bieg za uciekającym, przynoszącym ulgę wiatrem ...