Inne - str 10

  • Do mamy

    Mamo! (Bo chyba mogę cię już oficjalnie tak nazywać.) Za kilka miesięcy zostanę Twoją córeczką. Dasz mi imię, jedno z tych, które wyszukasz w tej grubej książce albo ...

  • Obietnica

    Kocham Cię, rozumiesz? To obietnica. Obietnica lepszego życia. Lepszych nas. Słowa, które potrafią odmienić największego potwora. Ogromne ciepło wypełniające od środka ...

  • Bezimienni Rozdział 7 cz.I

    Rozdział 7 cz.I Cisza… Niczym niezmącona cisza zapanowała w kuchni. Dziadkowie, rodzice, wujkowie spoglądali na mnie z niepokojem. Jakbym miał oszaleć, bądź roztrzaskać ...

  • (Prawie drabble.) Mój.

    Jesteś dla mnie zawsze. Wieczorem, kiedy życie zwalnia, a każdy jest zaabsorbowany swoimi rodzinnymi sprawami, ty nigdy mi nie odmawiasz. Dajesz mi to rozgrzewające dół ...

  • Formy krótkie #41 DRUGI I OSTATNI LIST DO PRZYJACIÓŁKI

    Do domu powróciłem półżywy. Ani Goethe, ani Minos, ani Apostoł Paweł nie pomogli. Posiedziawszy przy stole, poleżawszy na podłodze, nie słysząc pytań, nie rozumiejąc ...

  • Cholernie krótko

    I możesz nawet dwieście razy powtarzać, że cierpienie uszlachetnia, ale to nie obudzi jego utraconych zmysłów, nie przywróci uśmiechu ani tyci, doprawdy tyci radości ...

  • Drabble - Niebo

    Pusto, prócz latających kłaczków kurzu. Widać, jedynie im pozostały skrzydła. Meble zakryto folią. Okna zabito deskami. Echo odbija się od ścian jak wściekła osa. Coś ...

  • Moje małe pokolenie ikea

    Ludzie są podli. Wraz z coraz bardziej rozwijającą się nauką, techniką szerzy się podłość, zachłanność. Ja chyba nie umiem się przystosować do takiego świata ...

  • Niedoświadczona

    Siedziałem na mojej ulubionej ławce w parku i czytałem książkę. Była to moja codzienna rutyna. Trwało to zazwyczaj kilka godzin. Jednak nie zawsze miałem możliwość ...

  • ,, Stara miłość"

    ,, Stara miłość” Byłam gwiazdą na twym niebie Mocno świeciłam tylko dla ciebie Jaśniałam mocno, by swymi cieniami Coś mogło powstać między nami. Jaśniałam w ...

  • Bilans życia - prolog

    Potnę się – myślę, leżąc w łóżku i czytając książkę, pirata ściągniętego na telefon, w formie e-booka. Tak najlepiej, chociaż wcale nie najwygodniej. Od dawna ...

  • Druga ja cz.4

    Wybrałam jego numer i nacisnęłam zieloną słuchawkę. Po dwóch sygnałach usłyszałam: -Halo? Alex? - Zapytał Daniel -Hej. Tak to ja. Mam prośbę - powiedziałam - O co ...

  • Drabble – Dookoła świata

    Zaciekawiona błądzę wzrokiem po pięknych krajobrazach. Podziwiam nowe, obce widoki, wspaniałe plenery, ludzi w kolorowych, nieraz bardzo nietypowych strojach. Znane jedynie z ...

  • Nic dla mnie cz 2

    -Stań na wadze- powiedziała kobieta. Rzygać mi się chciało na jej widok, była zwykłą morderczynią. Zwlekałam z wykonaniem jej polecenia, co spotkało się z jej ...