Inne - str 11

  • Pytania do miłości

    Ile warta jest miłość? Czasem kilka pięknych nocy i kilogramy łez. Jak długo trwa miłość? Czasem pięć minut, a czasem nawet całe życie. Jakie rozmiary może mieć ...

  • Uzależnienie

    -Polej mi- powiedział niewyraźnie, podstawiając mi pusty kieliszek, do którego wlewał trunek, kiedy tylko wypił jednym haustem jego zawartość. Cały czas chciał więcej i ...

  • haiku po-letnie

    błyszczą kolaże sklejone deszczem liście pod kaloszami *** zachodzi słońce woń pieczonych ziemniaków ścieli się z dymem *** nad polami mgła w tej mlecznej ciszy ...

  • Moja wieś

    Mieszkać na wsi, to wdychać naturę, Czuć ją sercem i umysłem ogarniać, Nie trzeba być doświadczonym człowiekiem, Aby szczęściu zwierząt sprostać. Mieszkać na wsi ...

  • ,, Zauroczenie"

    , , Zauroczenie” Czasem nie potrzeba wielu słów, Aby wyznać komuś uczucie. Nieraz wystarczy spojrzenie, By mimiką twarzy powiedzieć wszystko. Do urody nie potrzeba wiele ...

  • Kobiety XI KONIEC

    W życiu człowieka przychodzi taki moment, kiedy zdaje sobie sprawę, że się starzeje. To etap, którego nie da się przerwać, nie można zatrzymać nieubłaganie tykających ...

  • Szef cz.2

    Miłego czytania :) Rano obudził mnie hałas dobiegający z dołu domu. Szybko wstałam, sięgnęłam po naładowany pistolet, leżący na szafce przy łóżku i zeszłam ...

  • Mężczyźni I *oczami Emmy*

    Witam, nie tylko Wam jest żal rozstawać się z tym opowiadaniem, z naszym kochanym, bezradnym Gerardem, więc postanowiłam zrobić kontynuację, ale tym razem oczami Emmy! :) ...

  • Bez zgodności do miłości...część 27

    Leżałem płacząc Amber na nogi. Próbowała się ode mnie wydostać. Tuliła się do nóg Juana. Próbowała się za nim skryć. -Boję się. - powiedziała. Podniosłem się i ...

  • Drabble - Marazm

    - Koniec tego. Nowy rok, nowa ja. Bez ciebie! Mam dość ciągłego smęcenia, pałętania się pod nogami i psucia planów! Wiesz co? Moi przyjaciele mieli rację! Jesteś ...

  • Metalowe piekło - I

    Nie wiedziałam jaką kategorię dać. Będzie tu szczypta horroru, romansu, przygody. Dziękuję za każdy komentarz. Gdyby ktoś powiedział mi, że trafię do więzienia dla ...

  • Wołanie

    Staram się, jak mogę. Dokładnie pielęgnuję swoje ciało, popadając w paranoję. Dbam o włosy, by pięknie pachniały i lśniły w blasku zachodzącego dla mnie słońca ...

  • ,, Przesłodzone"

    , , Przesłodzone” Malusia dziewusia pod drzewem siedziała, Tyciusi problemik w serduszku swym miała. Milusi chłopaczek tej nocki poznany, Obiecał buziaczek, lecz poszedł w ...

  • Mężczyźni III

    Czy ktoś powie mi, jak się oddycha? Pokój pełen wspomnień tarasuje mi drogę do wolności. Jest gęsto od ciężkich, świeżych, emanujących ciepłem emocji. Połykam ...