Inne - str 8

  • Czerwony balonik

    Patrzą, jakbym była kolejnym balonem, proszącym się o przebicie. Może nim jestem - jaskrawym kawałkiem gumy, zagubionym w czasoprzestrzeni niby bezmyślnie puszczony ...

  • Status zw

    "zw" Jeden skrót. Zaraz wrócę, to jedno z twoich największych kłamstw. Samotnie wpatrywałam się w ekran, a ciemność panowała. Czekałam, czekałam i czekałam ...

  • Przypadek

    Przypadkiem przyszedł na świat – efekt wpadki dwojga gówniarzy, którzy najwyraźniej nie wiedzieli, jak się zabezpieczać. Przypadkiem złapał go sąsiad, goniący ich ...

  • ~Ona~

    Przypływ adrenaliny. Wkurwienie, które siedzi w Tobie osiąga maksimum. Zaraz spłoniesz. W jednej ręce trzymasz butelkę piwa a w drugiej papierosa. Znajomy widok ...

  • Drabble - Bukiet róż

    Bukiet wydzielał przyjemny aromat kwiaciarni. Nigdy nie lubiła róż. Były zbyt pretensjonalne, zresztą analogicznie do ich żałosnej relacji. Pan Wzięty Architekt i Ta ...

  • Bez zgodności do miłości...część 25

    **Tydzień później** Siedziałam w salonie. Mój telefon coraz częściej dawał o sobie znać. Tym razem dzwoniła do mnie mama. Postanowiłam ignorować ich tak samo jak oni ...

  • Żyję wspomnieniami - to daje mi wiarę

    Kochani! Oto kilka słów na temat tego co bylo i co juz nie wroci. Życzę miłej lektury. :) Przeszłość jest podła i rani. Czasem chcemy ją zniszczyć i zapomnieć. Lecz ...

  • Nic dla mnie cz 16

    -A jak właściwie wyglądały wasze zaręczyny?- zapytała w połowie posiłku królowa. Bastian zachłysnął się herbatą, a ja zaśmiałam się pod nosem, oczywiście nie ...

  • Przeszłość...

    Powiedziałam mu tylko część prawdy To prawie jak całe kłamstwo Żałuję, że... kłamstwo ma krótkie nogi Mogłoby być kalekie... Mogłoby ich wcale nie mieć Szkoda ...

  • Smutna historia Tamary i Damiana cz. 2

    - Hej Damian - No hej Patryk - Słyszałem, co się stało. Przykro mi. -, Dlaczego ona - Pyta zapłakany Damian -Nie wiem stary, ale Ci współczuje. -Dzięki za telefon powiedz ...

  • Bezimienni Rozdział 3 cz.2

    6 luty 2016 Huk muzyki, migające światła przyprawiają mnie o zawrót głowy. Niestety praca to praca. Przeciskam się przez tłum małolatów, delikatnym skinieniem głowy ...

  • Autodestrukcja

    Zabierz mnie stąd. Zabierz mnie gdzieś, gdzie będę mogła odetchnąć. Całą sobą, całym swoim umysłem, sercem. Gdzieś, gdzie będzie stała zbawienna postać, która ...

  • Fałsz

    Tyle cynizmu i wciąż rośnie. Zbłądziłam. Zgubiłam się w lesie zdziwienia i rozczarowania uległością istot, tym czynem litościwym, fałszywym, niecnym... Dla ...

  • Nic dla mnie cz 4

    Czułam się okropnie, oczy same mi się zamykały, plecy bolały mnie niemiłosiernie a na nogach czułam odciski od biegania w tych butach. Zamknęłam oczy usiadłam w kącie ...