Fantasy - str 67

  • Mroczny kamień (X)

    Tytuł oryginału: "The Dark Stone" Autor oryginału: Rawly Rawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Strażnicy cienia część 40

    Wkrótce schwytany mężczyzna został skuty solidnymi kajdanami dostarczonymi przez Duraka. W między czasie Rudgar zakończył wstępne przesłuchanie w stajni i kazał ...

  • Cień #prolog

    - Musisz ją chronić - słowa archanioła na pewno pozostaną na długo wyryte w mojej pamięci. - Czemu akurat ją? - pytam przestępując nerwowo z nogi na nogę. - Ponieważ ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 15

    W wodzie odbijały się gwiazdy, migocząc niczym drobinki diamentu rozrzucone po okolicy. Kopuła podwodnego miasta, pomimo panujących ciemności, emanowała ze środka ...

  • Chłopiec z Czarnego Lasu- rozdział 2

    Ven obudził się chwilę po świcie. Podniósł głowę i zobaczył, że starzec i dziewczyna ciągle śpią. Postanowił pójść nad pobliską rzekę aby przemyć twarz i lekko ...

  • Czarna Krew r.22

    Przyjęcie skończyło się dwa dni później, w których czasie zabili kilkoro ludzi i pożywili się ich krwią. Gdy w końcu ostatni goście opuścili jej zamek, Elaine ...

  • LOTR: Czas orków, cz. 1

    Część Pierwsza: Powstanie i Upadek. Rozdział Pierwszy: Powstanie Życie nigdy nie faworyzowało Azoga. Urodził się jako syn pomniejszego wodza, którego szalone ...

  • Strażnicy cienia część 55

    Głos, który wcześniej słyszała, należał do człowieka, wyglądającego zarówno na kapłana jak i arystokratę. Na szyi miał łańcuch z jakimś symbolem, a jego szaty ...

  • Fremione r.XVII

    - Fred! Czy ty oszalałeś? – wykrzyknęła wzburzona Gryfonka. – Jak mogłeś coś takiego pomyśleć?! Oczywiście, że nic mnie z nim nie łączy. Kiedyś, dawno emu, tak ...

  • Opowieści z Caldarii cz24.

    Zdumieni patrzyliśmy, jak potężna armia króli idzie w rozsypkę. Jak umykają przed naszą siłą, tratując namioty. Rozpoczęliśmy krótki pościg za nimi, dobijając ...

  • Blanka #1

    Drzwi do karczmy trzasnęły z hukiem, a do środka wpadło srebrne ostrze i przecinając powietrze ze świstem, wbiło się miękko w tłustą gardziel karczmarza. Ten, padł z ...

  • Strażnicy cienia II część 19

    Było już widno, gdy Veronika się obudziła. – Nic się nie dzieje – powiedział Gert, który trzymał wartę. – Istnieje prawdopodobieństwo, że Jose usmażył go w tej ...

  • Strażnicy cienia III część 11

    Hoefer od razu ruszył w stronę konia. Zatrzymał się w połowie drogi, odwrócił się w stronę Veroniki i wskazał pierścień, który nosiła na łańcuszku. – To cię ...