Fantasy - str 61

  • Strażnicy cienia część 37

    – Sprawdzimy, czy się tu nie ukrywają? – czarodziejka zwróciła się do Arthura, nie chcąc niczego zaniechać. Łowca zamyślił się na chwilę, po czym dowiedział się ...

  • Łamigłówka boga Enki (V)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • Dramione - podwójne życie 24

    Jakiś czas później. - Gdzie idziesz? – zainteresował się Wiktor, patrząc na Gryfonkę. - Do Skrzydła Szpitalnego – powiedziała Hermiona ostro. - Idziesz ty do niego ...

  • Wybranka ognia - Rzeczy łatwopalne cz. I

    Zapach świeżego pieczywa i ciepłego mleka przywrócił Fey do życia. Wolno otwarła sklejone snem powieki. Ciepła, drewniana boazeria wzbudzała zaufanie, podobnie jak ...

  • Loki - trzynasty rozdział

    Oby nie był pechowy ;p - W takim razie bardzo się cieszę z twojej postawy, Loki — Thor uśmiechnął się szeroko. - To znaczy, że wreszcie sobie zaufałeś. Robisz ...

  • Czarna Krew cz 2.

    Elaine wyprostowała się na krześle, na którym siedziała i przymrużonymi oczami spojrzała na siostrę. - Nie zmienia to jednak faktu, ze wciąż jestem twoją królową – ...

  • Uwięziony - część 6

    Kapłan, nie spuszczając z niej wzroku, sięgnął do kieszeni, wyciągnął niewielką fiolkę z symbolem Enbirra i odkorkował ją. – Bez urazy. – Zawartością chlapnął ...

  • "Loki"-Rozdział trzeci

    Lato trwało w pełni, a większość uczniów zdecydowała się wrócić do swoich domów na wakacje. Loki wreszcie zaznał prawdziwego szczęścia, cisza i spokój, tego mu ...

  • Mur-Część II-Rozdział 14

    Wschodząca jutrzenka zbudziła mnie z niespokojnego snu, wczorajsze mięso nadal syciło. Jeden problem z głowy. Spojrzałem na ukryte niebo, pomiędzy budynkami. Głupi ludzie ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 33

    Pierwsze próby nie przyniosły żadnych rezultatów, kolejne także. Kira czuła, że stała w miejscu, nieważne, czy kopiowała ćwiczących żołnierzy, czy też bezsensownie ...

  • Lodowa wojowniczka - Część II - 9

    Wyprawa przez gęstwinę zarośli, które zdawały się mnożyć na każdym kroku, bardzo męczyła śmiałków. Nawet Kasja, która zwykle nie narzeka na swój los, tym razem ...

  • Przeklęta - 07 | Wyjaśnienie

    - Opowiem ci wszystko od początku, więc mi nie przerywaj i staraj się zrozumieć. Pokiwałam głową, a Adam zaczął mówić: - Jestem duchem przyziemnym, z gatunku tych ...

  • Siewcy ciemności cz.2

    Moje ciało paraliżuje strach. Jedyne co jestem w stanie zrobić, to obserwować oprawcę, który się do mnie zbliża. Coraz dokładniej widzę jego postać. Monstrualna, dobrze ...