Fantasy - str 28

  • Nowa Pizzeria cz.5

    Dostałem dzisiaj zaskakujący e-mail od pizzerii mówił on że dzisiaj muszę objąć dzienną zmianę z powodu braku personelu..więc byłem zmuszony wyjść kolejny raz z ...

  • Strażnicy cienia część 22

    Arthur zamyślił się na chwilę. - Mamy za mało informacji – powiedział w końcu. - Trzeba ustalić, czego oni chcą. - Zgadzam się z tobą. Na razie pewne jest tylko to ...

  • Głód cz. 5

    Orli Król półleżał przy obficie zastawionym stole, karmiony przez nagą niewolnicę. Konkretniej, przez trzy nagie niewolnice. Wszystkie były tak zjawisko piękne, że w ...

  • Mur-Część III-Rozdział 13

    Po chwili spomiędzy sterty papierów, zwojów i wielu ksiąg wyłonił się człowiek z czarnymi włosami w nieładzie. Jego niska i szczupła sylwetka oraz okulary z grubymi ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 10

    Głęboko pod powierzchnią ogromnej góry, pośród plątaniny tuneli przedzierali się zakamuflowani wojownicy. Taszczyli ze sobą żelazo, wykradzione z kopalni władcy ...

  • Łamigłówka boga Enki (XX)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Autor oryginalnych grafik zamieszczonych w opowiadaniu: TenderMinDD Utwór ten jest fikcją literacką ...

  • "Dark blue" - rozdział 7

    Kiedy opuściliśmy antykwariat zaczynało świtać. Gęsta mgła snuła się wąskimi uliczkami, obejmując ulotnie wszystko to, co napotkała. Cisze przecinał jedynie dźwięk ...

  • Łamigłówka boga Enki (II)

    Tytuł oryginału: „Enki's Puzzle” Autor oryginału: RawlyRawls Utwór ten jest fikcją literacką. Wszelkie nazwy postaci, miejsc i zdarzeń są wytworem wyobraźni ...

  • Mur-Część III-Rozdział 2

    Im dalej szliśmy, tym okolica stawała się bardziej wilgotna. Z gęstego lasu, pełnego słońca i wszelakich drzew dotarliśmy do bagien. Powietrze było duszne i ciężkie, z ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 20

    Kira zasiadła na postawionym pieńku drzewa, służącego za prowizoryczne krzesło, płaz przed nią nie potrzebował takich udogodnień. — Pragnę powitać przedstawicielkę ...

  • Oczy duszy

    Daleko na wschodzie znajduje się mistyczna kraina – Erez. Rządził tam król srogi, ale sprawiedliwy. Władca ten miał dwie córki. Starsza córka, a zarazem następczyni ...

  • Mundo Misterioso cz.15

    Kiedy już się od niego odsunęłam znowu napotkałam jego spojrzenie. Te przecudne oczy, w których widziałam maleńkie iskierki, patrzyły na mnie… po chwili na jego twarzy ...

  • Ostatni z planety Carammi cz 9

    - Będę musiał wrócić okrężną drogą – odezwał się chłopak. - Dzielny z ciebie jeździec, na dwa srebrniki zasłużyłeś – powiedziałam do niego. - Nie odmówię ...