Fantasy - str 19

  • Q. Prolog

    Rozejrzałam się po tłumie wiwatujących ludzi. Wśród nich były dzieci, dorośli, i ludzie tak starzy, że cudem trzymali się na nogach. Chorzy, zdrowi, bogaci, biedni ...

  • Lodowa wojowniczka - Część II - 11

    Błękitna poświata, która biła teraz od lodowej wojowniczki, pulsowała zimnym światłem. Niebieskie oczy zdradzały gniew, jaki wzbierał w kobiecie, która na wspomnienie ...

  • Głód cz. 23

    Resztę dnia spędziła na przygotowaniach do balu. Chciała wypaść możliwie najlepiej, a przede wszystkim pragnęła, aby Arthur pożądał jej ciała bardziej niż ...

  • Przeklęta - 18 | Zaskoczona?

    Znieruchomiałam, patrząc z przerażeniem na ziejące czernią skrzydło. W głowie natychmiast odezwały mi się tysiące myśli. Dlaczego skrzydło ściemniało? Coś się ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 44

    Niebo przysłaniały chmury dymu, unoszącego się wokoło. Straszliwe purpurowe pociski uderzały w zamarzniętą ziemię, powodując w niej głębokie wyrwy. Znajdujące się na ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 60

    Powoli się ściemniało, a na ścianach aktywowały się jaśniejące kryształy. Przez pełne gwaru korytarze przedzierała się czarodziejka, próbując zrozumieć co się ...

  • Najciemniejszy loch

    1. Prolog To była ciemna i mglista noc. Stałeś na balkonie swojej luksusowej posiadłości. Błądzącym okiem oglądałeś pola i lasy widoczne w oddali. Wydawały się one ...

  • Strażnicy cienia część 58

    – Jestem z Kolegium Cienia – oznajmiła, przypuszczając, że są sojusznikami. – Udowodnij to! – zażądał, wstrzymując się od ataku. Zauważyła, że mówił z ...

  • Meteory. W blasku dnia 6

    Rozdział 10 Warszawa. Listopad 2014 Śnię. Chyba nigdy tak niecierpliwie nie czekałam na zachód słońca?! Mimo usilnych próśb, Oskar nie pozwolił mi jechać do szpitala ...

  • Wadliwy sprzęt PROLOG

    Nazywam się Nicholas Black. Mam 22 lata i z zawodu jestem technikiem..a to moja historia. Pewnego ranka obudził mnie dźwięk telefonu od razu podniosłem się i po chwili ...

  • Zmierzch Ostrza-Rozdział 15

    Z parteru dochodziły głośne dźwięki, lekko zaspany Thomas dźwignął się z łóżka i skierował swe kroki w stronę schodów. — Lady, powiadam ci, nasz król prowadzi ...

  • Druga strona mgły - Część II - 23

    Nadeszła noc, okolica pogrążyła się w mroku, który rozjaśniały tylko gwiazdy błyszczące na czarnym jak węgiel firmamencie. Ciepłe powietrze przyjemnie pachniało ...

  • Mundo Misterioso cz.14

    W ostatniej chwili Ruggero zrobił unik a Xabi z powrotem wylądował na piasku. I w tej właśnie chwili usłyszeliśmy dźwięk syreny policyjnej. Xabi rozejrzał się nerwowo i ...