Inne - str 17

  • Cyrograf (prolog)

    Cyrograf (Prolog) Możecie wierzyć lub nie, ale chyba zawarłem pakt z diabłem. Już od dawna interesowałem się okultyzmem. Przeglądanie stron o tematyce metafizycznej czy ...

  • ,, Super moc"

    ,, Super moc” Chciałabym być Supermenem. Przemierzyłabym świat po brzegi, Nauczyłabym pisklaczki latać, I sama patrzyłabym na nie z dumą. Będąc Supermenem, potrafiłam ...

  • KONKURS I FELIETON.

    Konkurs i krótki felieton. Moi drodzy. Ponieważ mój ostatni wierszyk wywołał spore zainteresowanie i zapytania która to z naszych przemiłych Pań była muzą, która ...

  • ,, Przesłodzone"

    , , Przesłodzone” Malusia dziewusia pod drzewem siedziała, Tyciusi problemik w serduszku swym miała. Milusi chłopaczek tej nocki poznany, Obiecał buziaczek, lecz poszedł w ...

  • ,, Podmuch ciągu słów"

    ,, Podmuch ciągu słów” Czasem oczekujesz ode mnie wielu słów, Lecz ja wolę zamilknąć. Nie chciałabym powiedzieć niczego, Czego Ty nie chciałbyś usłyszeć. Czasem ...

  • ,, Rozmairy ech, rozmiary..."

    , , Rozmiary” Małe jest piękne, A duże przyjemne. Wielkie ponętne, Gdy bywa wzajemne. Tycie jest słodkie, Tyciusie milusie. Ogromnie wiotkie, Są rzeczy kruciusie ...

  • ,, Zauroczenie"

    , , Zauroczenie” Czasem nie potrzeba wielu słów, Aby wyznać komuś uczucie. Nieraz wystarczy spojrzenie, By mimiką twarzy powiedzieć wszystko. Do urody nie potrzeba wiele ...

  • Zjawiskowa

    Pojawiłaś się nagle w wirtualnym świecie. Życzliwa, inteligentna, interesująca. Twój komentarz ośmielił pisarskiego nowicjusza, do ponowienia niezdarnych prób. Nazwałem ...

  • ,, Wyznanie miłości słowom"

    , , Wyznanie miłości słowom” Gdybym mogła mówić w językach wszystkich ludzi, I mogłabym rozwiązywać ich wszystkie problemy, I nie byłoby osoby, której nie umiałabym ...

  • ,, Szczyt głupoty"

    , , Szczyt głupoty’’ Super inteligentna anegdota z mojej wsi. We wsi, gdzie mieszkam, pani X, Y, Z, Ż sprzedają jajka. Pani K kupuje jajka od pani X, bo pani Y nie lubi, a ...

  • ,, Coś po sobie"

    ,, Coś po nas” Gdy młodość uleci z czasem, Zastanowisz się nad sobą, Przeliczysz szczęście na liczby, I wystraszysz się wyniku. Gdy starość przyjdzie jak sen, Siwa ...

  • ,, Czytaj do utraty tchu"

    ,, Czytaj do utraty tchu” Nie parz na ludzi, którzy uciekają wzrokiem. Nie dawaj nikomu tego, co sama chcesz osiągnąć. Życie masz tylko jedno, więc idź do przodu ...

  • ,, Priorytety"

    ,, Priorytety” Pnij się do marzeń. Śnij o nich każdego dnia. Trwaj przy swoim, choćbyś był sam. Nikt nie jest idealny. Kłam, jeśli trzeba. Patrz w górę, gdy plują ci ...

  • ,, List do mamy"

    Mamuś! O tylu sprawach chciałabym Ci opowiedzieć, a jednocześnie nie wiem jak to zrobić. Urodziłaś mnie, to fakt, ale nic nie poradzę, że będąc dzieckiem różnie Cię ...