Inne - str 19

  • Drabble – Lolowa prognoza pogody

    Z dedykacją dla Gaba. Wzbierało coraz bardziej. Wzbierało i wzbierało, w końcu ciśnienie sięgnęło zenitu i porywistym, zimnym wiatrem złości skumulowało całą ...

  • Debeściaki

    Jak wiecie, na Lolu są różnego rodzaju i maści opowiastki: mądre, głupie, o życiu, o dupie; niektóre schludne, przemyślane, niektóre zupełnie bez sensu. Tematyka jest ...

  • Toksyczna przyjaźń

    Znowu mi to zrobiłaś. Kolejny raz postawiłaś mnie w sytuacji, w której żadne rozwiązanie nie może okazać się tym dobrym. Nie tolerujesz kompromisów, często podejmujesz ...

  • ,, Ania i jej gwaizdka"

    ,,Ania i jej gwiazdka’’ Za czterema górami i za pięcioma lasami, a także za jednym malutkim strumyczkiem żyła sobie dziewczynka o imieniu Ania, która mając cztery latka ...

  • Pytania do miłości

    Ile warta jest miłość? Czasem kilka pięknych nocy i kilogramy łez. Jak długo trwa miłość? Czasem pięć minut, a czasem nawet całe życie. Jakie rozmiary może mieć ...

  • Recenzje nie całkiem artretyczne: "Niedostępna – Prolog”

    Witajcie! Tym razem recenzja będzie bardzo krótka, taka, na jaką utwór pozwala. Jako że jest to mój debiut, celowo wybrałam tak "obszerną” pracę, pracę na miarę moich ...

  • ,, Tato, ja..."

    ,, Tato, ja…” 16.04.2018 Święto taty, czy ktoś zna? Jeśli nie, to pierwszy ja! Składam tatom dziś życzenia: Zdrowia, szczęścia, powodzenia! Bardzo dużo cierpliwości ...

  • Ostatni raz...

    Zbierałyśmy się do tego już dłuższy czas, chcąc stworzyć coś niebanalnego, niejednoznacznego, prawdziwego. Dać Wam coś z głębi naszych serc. Twór skłaniający do ...

  • ,, Mamo, ja..."

    13.04.2018r. ,,Mamo, ja…” Biega, sprząta już od rana Moja mama zabiegana I śniadanko mi podaje Kiedy bardzo późno wstaję. Do szkoły dwie kanapeczki Przecięte na pół ...

  • ,, Wyrwany z kontekstu"

    ,, Wyrwany z kontekstu” Jest mi źle. Czy niczego nie rozumiesz, że sam paprzesz swoje życie? A przy okazji moje? Po co tyle obiecujesz, a potem migasz się od ...

  • "Zawracanie dupy" od dupy strony 2

    Jako, że moja kochana KatiaZula napisała, iż czeka na fun, praca z dedykacją dla niej! :kiss: *** O, jest następne. Czy ona ma z tego fun? – pomyślał "twórca”, widząc ...

  • ,, Przewrotny los"

    ,, Przewrotny los” Kiedy mi jest źle, coś przytłacza gdzieś Dużego doła mam, nie chce mi się jeść Coś ściska w środku, boli, gdy oddycham Wtedy do skorupy swojej ...

  • ,, Pierwszy raz"

    ,, Pierwszy raz” 11.04.2018 Czy widziałeś kwiat w pełni? Jak całkiem rosnąć zaczyna? Jak marzy, aby spełnić Swe marzenie dziewczyna? Czy widziałeś morza blask? I ...

  • ,, Dwie połówki"

    ,, Dwie połówki” -Kiedy jest mi źle Kiedy leje deszcz To wspominam cię Przechodzi mnie dreszcz. -Gdy życie jest trudne Gdy nikt nie rozumie Gdy ciuchy są brudne Kto ...