Inne - str 20

  • ,, Szal"

    ,, Szal” Zauważyłam cię przy sklepie Tęsknie patrzyłeś gdzieś w dal Serce mi nagle telepie Mocniej zaciskam szal. Piękne ciemne włosy Rozwiane letnim powiewem I tłumu ...

  • ,, Leniwe sny"

    ,, Leniwe sny” Nikogo nie obchodzi, że nie mogę spać Z koszmaru na koszmar się przerzucać Z senności w popłoch, bo znów się zaczyna Widzę ją, tonie, to znów ta ...

  • ,, Życie"

    ,, ŻYCIE” 31. 03 2018 Kładziesz mi swą dłoń na ranie Wiem, że nic mi się nie stanie Jesteś ze mną, to wielki dar Boje się, że pryśnie czar… … i znikniesz… ...

  • ,, Przetrwanie"

    ,, Przetrwanie” 28.03.2018 Mijają lata, a z nimi radości Dziś świat usłyszy o naszej miłości Tak długiej i skrytej gdzieś tam głęboko Co raz tylko nam wpadła w oko ...

  • ,, Przeznaczenie"

    ,, Przeznaczenie” Mogłabym być ptakiem, Który obserwuje cię z daleka Stałabym za krzakiem, Patrząc, jak czas ucieka. Mogłabym być ćmą, Która lata tuż za oknem ...

  • Leśny horror

    Siedzieliśmy na ławce. Pachniało igliwiem, dookoła rozlegał się piękny śpiew ptaków. Tak po prostu było przyjemnie. Nagle szepnęła mi coś do ucha. Zbyt cicho. Nie ...

  • ,,Nieskończenie"

    ,, Nieskończenie” Wiosna jest podła, bo z nią widzę ciebie Jak młode ptaki latają po niebie Jak wiją gniazdka wysoko na drzewie Lubiłam marzyć, tak przy ich śpiewie ...

  • ,, Stara miłość"

    ,, Stara miłość” Byłam gwiazdą na twym niebie Mocno świeciłam tylko dla ciebie Jaśniałam mocno, by swymi cieniami Coś mogło powstać między nami. Jaśniałam w ...

  • 8 MARCA

    KOBIETKI, TE FAJNE I "NIEFAJNE" Z LOLA, I OGÓLNIE - WSZYSTKIM BABOM ŻYCZĘ NAJLEPSZEGO I JESZCZE LEPSZEJSZEGO!!! I ŻEBY FACET JAK NAJRZADZIEJ NAPINAŁ WAM ŻYŁKĘ (bo czasem ...

  • Starzec...

    Hej wszystkim. Opowieść pod spodem nie jest mojego autorstwa. Dostałam je od kogoś bliskiemu mojemu sercu ponad 7 lat temu i chciałam je przekazać dla Was ;) Miłego ...

  • Złoty strzał

    - Nienawidzę cię, nienawidzę cię, nienawidzę cię – poinformował swoje beznadziejnie przeciętne odbicie. Przedwczorajsze siniaki na brzuchu były tak żółte, że ...

  • ,,Ból"( drugi wiersz...)

    ,,Ból’’ Czujesz mnie przy każdym ruchu i każdym oddechu Czujesz mnie, gdy sięgasz po czajnik I z trudem nalewasz sobie do szklanki wodę. Jestem z tobą, nawet, gdy sen ...

  • ,,Znaleźć cię"

    ,, Znaleźć cię” Tak mi trudno czasem obudzić się rano Nie mam się, czego uczepić, by wstać Myśli o tobie wysączają ze mnie życie A brak ich, jest jeszcze gorszy ...

  • Prezent dla dziewczyny- czyli Walentynki

    Walentynki zbliżają się wielkimi krokami. Planujesz i zadajesz sobie pytanie- Co kupić dziewczynie? Oto kilka pożytecznych rad: Po 1. Weź pod uwagę, co lubi- co myśli ...