Inne - str 18

  • Stanisława

    Dzisiaj Staśka imieniny Więc ci życzę super miny Na skromniutkie me życzenia Byś się stary dziś nie zmieniał! Dużo zdrowia i wór kasy W lodóweczce wór kiełbasy Litra ...

  • ,, Rój" coś krótkiego

    ,, Rój” Słońce świeci, więc korzystam Bo ja jestem bardzo bystra Nóżki długie dziś opalam Tym się wcale nie przechwalam. Lubię słońce promieniste Bo tak ciepłe ...

  • ,, Posort"

    - Co to jest mężczyzna? - Mężczyzna, to takie małe kanciaste pudełko, w którym mieszczą się same najpotrzebniejsze rzeczy, takie jak: telewizor, pilot, telefon, piwo ...

  • My

    Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak niewiele potrzeba, by wywołać prawdziwy huragan zdarzeń. Niszczycielską siłę, która rujnuje każdą rzecz zbudowaną w naszym ...

  • ,, Zamotanie"

    ,, Zamotanie” Gdzie podziali się prawdziwi mężczyźni, Którzy otwierali nam drzwi samochodu? Gdzie podziali się romantycy, Którzy na pierwszą randkę przynosili kwiaty? ...

  • Wulgarne

    Wybaczcie za słownictwo, ale nie mogłam się pohamować. Jest na świecie taki ktoś, kogo nienawidzę jak wszystkich diabłów i niech mnie piekło pochłonie, jeśli ...

  • Niemoralna propozycja

    Witajcie, kochani! Po ostatniej nagonce na mnie za "Dziurę” dziś postanowiłam odnieść się do innego obiektu żartów na Lolu, a mianowicie: do fotek. Przed chwilą ...

  • ,, Wypluta ze świata"

    ,,Wypluta ze świata” W świecie jestem jedna sama Niczym stara bardzo brama Nikt nie lubi, kiedy piszę Choć uwielbiam głosu ciszę. Wiersze moje się rymują Same w głowie ...

  • Rozwalić najlepiej!

    Rozwalić najlepiej! Mogłabym szeptać Albo od razu wydrzeć się na cały świat! Mogłabym dreptać Albo od razu przewinąć czasu szmat! Mogłabym prosić Albo od razu ...

  • Tajemnica babci

    ,,Tajemnica babci’’ Na dworze padał śnieg, a oszroniona dodatkowo droga nie ułatwiała nam jazdy samochodem. Tata powiedział, że jak tak dalej pójdzie, to nie zdążymy ...

  • Rozmowa dwóch pań i pana

    ,, Rozmowa dwóch pań i pana” Spotykają się dwie sąsiadki. Jedna z nich jest z mężem. Są w supermarkecie. - O! Jaka niespodzianka! Co tam Helcia u ciebie słychać? Dawno ...

  • ,, O ironio"

    , , O ironio” Spotykają się dwie sąsiadki na rynku. - Skąd masz takie duże jajka? - Ano moje. Kury niosą. - Mi też niosą. I też są takie duże, zobacz. - To twoje? ...

  • Czarna dziura

    Witajcie! Dziś chciałabym podzielić się z Wami radością wywołaną przeczytaniem pewnego niesamowicie INTERESUJĄCEGO opowiadania i pokrótce spróbować jakoś racjonalnie ...

  • Rocznica ślubu

    , , 24.02.2004- 24.04.2018” Dziś czternaście latek mija Jak zacisła mi się szyja Gdy w kościele przy kobiercu Chciałam na twym być wyżercu. W nasze wesela bardzo padało ...