Inne - str 16

  • ,, Zemsta"

    ,, Zemsta” Zdepczę Cię jak strasznego robaka! Zastrzelę z lufy, jak brzydkiego ptaka! Zdepczę jak żuka, co wpadł do pokoju! Zawsze gotowa będę do boju! Zmyję Cię ...

  • ,, Będąc nikim"

    ,, Będąc nikim” Patrzyłam w Twe oczy, Które mnie zdradziły, Przy Tobie miałam kroczyć, Lecz kroki się rozmyły. Przy Tobie miałam kwitnąć, Lecz schowałam skrzydła ...

  • ,, Liścik"

    , , Liścik” Na wysokim niebie, Piszę list do Ciebie, Może mnie zobaczysz, Z nieba gdzieś wyhaczysz. Bardzo Ciebie lubię, W sercu nie zagubię, Głęboko się skryłeś ...

  • ,, Pamięć o mnie"

    ,, Pamięć o mnie” Gdy marne serce zastyga, Pąk życia odpada w dal, Pozostaje tylko łodyga, I okropny życia żal… Gdy płuca przestają pracować, Opada powłoka ...

  • ,, Poeci nie spadają z drzewa"

    ,, Poeci nie spadają z drzewa” Poeci spadają do nas z chmur, Gdzie Anioły czuwają nad nimi, Szepczą do ucha tysiące słów, A oni je piszą będąc natchnionymi. Wiatr ...

  • ,, Ku pamięci Józefowi J."

    ,,Ku pamięci’’ Przed kilkoma dniami, Odszedł nasz przyjaciel. Człowiek bardzo zacny I bardzo lubiany. W potrzebie spotkany, Ze wsparciem swych córek, Polubił nas oboje, Z ...

  • psychologia #07

    Badzi ruwny sobie ruwny idei oddania schlebiasz sobie i natretnym myślą zagarnąć twuj dobytek zdobywany konsekwencjami zachowań w czasie snu podswiadomosć szepcze ty ...

  • ,, Miłość na wieki"

    ,, Miłość na wieki” Dogłębnie tonę w rozpaczy pyłku, Toń mojej głębi jest tuż u schyłku, Pragnienia marzeń uciekły wraz z latem, Największa miłość stała się ...

  • ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy"

    ,, Nikt nie doceni, póki nie doświadczy” Mam dobre życie, choć czasem nie idzie, Nieraz się robi coś w ciemnym widzie, Aby do przodu, jak ludzie gadają, Choć czasem ...

  • ,, Ach, coś tam..."

    , , Ach, coś tam…” Kiedy smutek spłynie w dal, Kiedy zdejmiesz z szyi szal, Kiedy będziesz już gotowa, Zaczniesz wtedy żyć od nowa. Kiedy z chmury spłynie woda, Gdy ...

  • ,, Morski smak"

    ,, Morski smak” Czy nie widzisz mego wzroku? Spoglądam nisko, prawie depczę odbicie swojego ciała na ziemi. Czy nie widzisz spojrzenia? Zalega w nim smutek siejący nie tylko ...

  • KONKURS i ciąg dalszy felietonu.

    Konkurs miał dwa cele: - uhonorowanie pozytywnej osoby za życzliwość wobec pisarskiego nowicjusza , - pobudzenie naszego środowiska do aktywności w komentowaniu i wzajemnym ...

  • ,, Krótkie"

    ,, Krótkie” Życie takie krótkie, a złości tak wiele Każdego dnia kogoś odchodzą przyjaciele W smutku i rozpaczy żegnani przez bliskich Pełne łez wylanych są wtedy ...

  • ,, Ostatnie pożegnanie"

    ,, Ostatnie pożegnanie” Żyłeś dla ludzi, których tu tak wielu Podchodzą do ciała- Żegnaj przyjacielu… Przeżyłeś lat wiele, choć dla nas mało Byłeś bardzo dobry ...