Inne - str 13

  • Wreszcie dobre wieści. / przedruk z Business Insiderl/

    30 lis, 12:00 | Business Insider | Paweł Bednarz Polska ucieka z rąk Rosji. Najważniejszy od dekady projekt wchodzi w życie. Gaz z Norwegii ma popłynąć do Polski w 2022 r ...

  • Moja operacja

    Moja operacja Jak miałam czternaście lat to mama wciąż, prosiła lekarza o USG dla mnie, jak w końcu dał to powiedział: — Tam i tak nic nie będzie! Okazało się ...

  • Koszmar niepełnosprawnej dziewczynki

    To jest przedruk z interii z mam dziecko. Co o tym sądzicie? Gdzie była opieka społeczna i inne instytucje mające monitorować takie rodziny. Jak oceniacie wyrok? "Była ...

  • Mozariada

    Siedem smyczków gra. Wracam do domu przez zielone łąki, zwijam ciało w embrion, zasypiam i toczę się nieważki w nieznaną przyszłość. Codziennie ogrom ufności ...

  • Wypadek komunikacyjny

    Wypadek komunikacyjny Historia wydarzyła się naprawdę To było późną jesienią krótko przed gwiazdką dwutysięcznego roku staram się wymazać ten dzień z czeluści ...

  • Co nowego w UE

    1.Rozmowa z komisarzem Unii Unijny komisarz zaskoczył ws. Polski. "Polacy mogą z pewną dozą racji mówić, że być może wobec nich stosuje się odmienne standardy" - mówi ...

  • Praktyki dużych sieci hipermarketów.

    W Niemczech żywność jest droższa? Niekoniecznie. Sprawdziliśmy to W Polsce tani olej palmowy, a w Niemczech - znacznie zdrowszy - olej słonecznikowy. Te same chipsy, ten sam ...

  • Wejdź w moje zmysły

    Moje serce bije, usłysz je… Kolejna łza nie przyniosła ukojenia, Pora o brzasku nie przypomina jutra, Ach, jak trudno zapomnieć krzywdę… Miłość pulsuje nim spotka ...

  • Wszystko mi było jedno

    Cały świat nieuchronnie zaciąga się kocem jesieni. Piszą do mnie ludzie listy, niektórzy takie wprost, mięsne i ociekające tłuszczem, a inni bardziej wydumane siląc się ...

  • CZEGO JA TAK WŁAŚCIWIE CHCE OD ŻYCIA?

    CZEGO JA TAK WŁAŚCIWIE CHCE OD ŻYCIA? Siedzę przy laptopie już kolejną godzinę, a może chwile? Leżąc w łóżku nadal marze, odwiedzając bliskich, marze, kąpiąc się ...

  • Stalowy Paul-Cześć II, trening wyobraźni

    Zestaw: nieletni gangster Jeden za wszystkich Cały tekst napisany w parze z użytkownikiem Margerita Pierwsza cześć Margerita: Druga cześć Krajew34 Vincent czuł się coraz ...

  • Mgielne Słoneczko cz. 6

    Cz. 6 Serce moje maleńkie nie bij tak szybko, bo jeszcze cię usłyszy, szeptałam do siebie w duchu chowając się za solidną korą dębu. Na szczęście ciało moje nie było ...

  • Dodatek do Mrocznego Cienia - opis krainy

    Z dziennika Cesarskiego Instytutu Badawczego: Świat Falsus było odległą krainą pełną różnych stworzeń, za równo tych magicznych jak i zwykłych, niezbadana do końca. W ...

  • Dziewczyna galopująca na tańczącym koniu

    Hank siedział przy pianinie przed trybunałem sędziowskim, który oceniał jego talent i miał zadecydować, czy chłopak nadaje się do prestiżowej szkoły muzycznej. Już po ...