Inne - str 14

  • Lśnienie

    Spadam Modlę się i spadam. Poczuwam od odpowiedzialności Z tłumem w głowie gości. Modlę się do pana Spadam. Błagam o śmierć Wybaw mnie. Lśnij. Lśnij mała, lśnij ...

  • Ciekawostki o Anglii

    1. Anglia jest blisko 60 razy mniejsza, niż Australia – ale ma prawie 3 razy większą populację. 2. Najwyższa temperatura, jaka kiedykolwiek została zanotowana w Anglii to ...

  • Migająca gwiazda (drabble)

    Leon obserwował gwiazdę, ale nie jakąś zwyczajną. Ta była wyjątkowa, jego własna. Mrugała do niego, a czasami nawet się uśmiechała. W końcu pewnej nocy, gdy Leon ...

  • Skok.

    - Squadron 66th!!! Scramble, scramble!!! Ryk syreny rozniósł się po całej okolicy. Trzeci raz tego upalnego, sierpniowego dnia. Wybiegł z baraku, po drodze szybko narzucając ...

  • Pendrive

    //UWAGA: wszelakie błędy językowe i ortograficzne były zabiegami zamierzonymi. Proszę, przeczytaj do końca mimo wszystko ;) Dodaj komentarz, co o tym sądzisz ;) / ...

  • Pamiętnik cz.1

    Każda chwila, każdy moment, każde spojrzenie, delikatne muśnięcie dłoni. Każdy najdrobniejszy gest może mieć znaczenie, może kształtować przyszłość. Co było dziś ...

  • Wróciłam po ciężkich zmaganiach...

    Witajcie! Wybaczcie mi, że tak długo tu nie zaglądałam, ale miałam ku temu określone powody. Teraz przynajmniej wiem, że ilekroć pomyślę ,,To nie może spotkać mnie” ...

  • Avatar

    Stał na dachu wieżowca w tę mżystą, październikową noc. 10 pięter. Powinno wystarczyć. Jedyne, czego bał się bardziej niż śmierci, to "cudownego ocalenia", po którym ...

  • Przypadek

    Przypadkiem przyszedł na świat – efekt wpadki dwojga gówniarzy, którzy najwyraźniej nie wiedzieli, jak się zabezpieczać. Przypadkiem złapał go sąsiad, goniący ich ...

  • Czarny kot

    Franciszek-czarny postawny i przystojny kot siedział na ławce.Pazurkiem dłubał w ząbkach.Mruczał i machał ogonkiem.Był ogolony.Miał na sobie wyprasowaną czarną ...

  • Artretyczny Klub Książki LISTA CZŁONKÓW

    Lista Członków Klubu będzie na bieżąco aktualizowana. Pamiętajcie! W każdej chwili możecie zgłosić członkostwo w Klubie pod postem REGULAMIN. 1. Lucy15 "Miłosna ...

  • BLACK

    Felieton krótki, ale treściwy, a mianowicie: Black! Dziewczyna z wielkimi, ogromnymi możliwościami. Rozbraja na fest, jedna jej praca warta więcej, niż tysiąc innych. Jak ...

  • Demakijaż

    Drżącymi palcami przecieram osnute parą lustro. Przez krótką chwilę wpatruję się uważnie w nieznajome oblicze. Barwna maska stworzona na użytek tych, którzy tego ...

  • Moja wieś

    Mieszkać na wsi, to wdychać naturę, Czuć ją sercem i umysłem ogarniać, Nie trzeba być doświadczonym człowiekiem, Aby szczęściu zwierząt sprostać. Mieszkać na wsi ...