Inne - str 15

  • ,, Aluzja o istnieniu (moim)"

    jestem niczym kwiat narcyza białego rosnę, ciesząc się tym, że istnieję każdego dnia dziękuję zapachem za jedzenie i przypadkowe picie przyozdabiam ogród swą urodą ...

  • "Burza przed ciszą"

    Pioruny siarczyste już słychać w oddali. Huk, łomot. Jesteście cali? Dla burzy w takiej skali to my jesteśmy mali. Mali, ale to nie znaczy żebyśmy się poddali. Uczył nas ...

  • Nie ma mnie

    Nie, nic nie mów, bo nie musisz. Nikt ci nie każe. To ty każesz innym robić to, czego sobie życzysz. Jesteś królową swojego wymyślonego miejsca na ziemi, które nazywasz ...

  • ,, Zapragnij mnie..."

    Zapragnij mnie w świecie, w okrągłej miłości, Zapragnij nim ciemność nam nagle zagości, Zapragnij mnie w smutku i czasem w gniewie, Zapragnij i rozwiń mą miłość do ...

  • To nie jest opowiadanie

    Człowiek jest jak książka. Jej autorem są ludzie. Ludzie, których spotyka na swojej drodze. Jak księga hotelowych gości. Na każdej stronie wyryte słowa odwiedzających ...

  • ,, Wściekłość"

    Myśli się plączą po mojej głowie, Jestem dziś wściekły, nikt mi nie powie, Każdy, kto widzi mnie dzisiaj drży, Deszcz zauważając, tylko mży. Jestem wielki, gdzieś na ...

  • Jak długo?

    Czasem gryzę swoje palce z rozpaczy, łudząc się, że ten ból w końcu minie, a mija tylko czas, nadzieja i ludzie. Z tym ostatnim jest chyba największy problem, bo kiedy ...

  • ,, Kurz i tylko kurz"

    Maluję tęczę na niebie łzami, Radości puch uleciał zapomniany, Skromności progi zostały zatarte, Zaduma zakrólowała nad światem. Miłości deszcz skroplił konwalie ...

  • ,, Życzenia"

    Pani Elu radosna, Ślę uśmiech, niczym wiosna, I zdrowia na lata młodości, Niech spokój w domu zagości. Życzę szczęścia na całe lato, Miłości z przepiękną datą ...

  • ,, Pory roku"

    Majowy deszczyk spadł na pola, Czerwcowy grad poniszczył plony, Lipcowe słońce podparło na tyczce, Sierpniowy wiatr lekko pokłonił. Wrześniowy deszcz nakazał zbioru ...

  • ,, Przemijanie"

    ,, Przemijanie” Gdy zamknę oczy me blade, A zmarszczkom nie będzie końca, Chcę spojrzeć raz jeszcze w horyzont, I ujrzeć odbicie swej duszy. Gdy biały puch wyrośnie na ...

  • ,, Niemożliwe"

    ,, Niemożliwe” Być gwiazdą na niebie, To tak, jakby marzyć o wieczności. Wszystko jest możliwe, Ale i wszystko ma swoje ograniczenia. Chcieć tchnąć życie w obraz, To ...

  • ,, Pragnienia nic nie zmienią"

    ,, Pragnienia nic nie zmienią” Wiązka marzeń spoczęła w stogu siana, Kto ją znajdzie ten zuch jest i chwat, Ja od życia potrzebuję tylko wrażeń, Bo mym szczęściem ...

  • ,, Panna czysta"

    ,, Panna czysta” Matkę Boską chwalcie narody, Wnet odrzućcie wszelkie wygody, Bo to Panna jest nad Pannami, Modlę się do niej wciąż godzinami. Nie jest zbyt niska, ani ...