Fantasy - str 16

  • POMIĘDZY NAMI II

    -I jak było?- spytała zaciekawiona mama gdy tylko otworzyła drzwi wejściowe. Uśmiechnęłam się tylko po to by wskazać na to, że było dobrze. Jednak jej spojrzenie ...

  • Cień #25

    Są piękne. Mogę nimi poruszać. Cieszę się jak dziecko. Nie wiem jak to się dzieje ale gdy chcę żeby ktoś je zobaczył to wtedy on je widzi, a gdy chcę je ukryć to ...

  • Ona - On 3

    Usłyszała, jak wchodzi na jej ziemię, uśmiechnęła się lekko i przeszła przez kościół, po czym usiadła, na rozsypującym się ołtarzu., założyła nogę na nogę ...

  • Magiczny Strumyk #1

    Witaj, mam na imię Eliza i mam 12 lat. Opowiem wam moją historie. Mam 1 siostrę o imieniu Ola, jest moją bliźniaczką. Mieszkamy razem z mamą, tatą i babcią. Pewnego razu ...

  • Eye of Lore cz. III

    Obudziłem się w pokoju panienki, musiała mnie przenieść za pomocą magii do jej pokoju.. Oh, jak wstyd mi było że zemdlałem akurat przed tą osobą. Najpierw ją ...

  • Patron Pokoju

    KOPIOWANIE ZAKAZANE Pani Hilda zasiadła właśnie przed telewizorem i przełączyła na program, na którym leciał jej ulubiony serial. Z wielkim zainteresowaniem śledziła ...

  • Hikikomori V

    Mira zatrzymała się przed osiedlem złożonym z kilku wieżowców. W każdym oknie świeciło się światło, przez co, budynki wyglądały jakby jarzyły się na złoto ...

  • Tajemnica Mrocznego Lasu cz 10

    Po zaszyciu rany na brzuchu Lary nastolatkę zawieziono na salę obserwacyjną, w której ma spędzić mniej więcej dwa tygodnie. Anna, Emma oraz Will przez całą noc siedzieli ...

  • Ziemia żyje- wstęp

    - x równa się dwa pierwiastki z trzech, natomiast y jest jego wprost…- Swój monolog kontynuowała matematyczka. Ruda dziewczyna w ostatniej ławce jako jedyna spośród ...

  • Shayia VIII

    Otworzyłem oczy, stałem na środku pokoju, w którym nigdy wcześniej nie byłem. Obok mnie stała Shayia. Przede mną stało ogromne, bogato zdobione biurko z ciemnego drewna ...

  • Kilka kartek z notesu Geralta.

    Wiedźmin: Ukryte kartki z notesu Geralta. Byłem wyczerpany po ostatniej misji. Ludziom w zamku wydawało się, że zmarłem od ran na moim ciele, które zadał mi ostatni z ...

  • "Wybraniec. cz.1"

    Sir Randon długo wędrował po leśnych rozdrożach. Słońce mocno grzało jego złotą zbroje sprawiając że upał nie dawał mu spokoju. Po chwili zatrzymał konia i ...

  • Kłótnia Czworga

    Mała sala, jeden stolik pośrodku pokoju siedzi przy nim na drewnianych twardych krzesłach czterech ludzi. Nazywają się Arid, Agito, Lee i Bezilon. Spoglądają na siebie ...

  • Legenda miecza cz.1

    Saito szedł przez ciemny korytarz wypełniony zapachem zgnielizny i śmierci, lodowaty wiatr chłostał go po ciele przyprawiając o gęsią skórkę.Na końcu korytarza ...