Fantasy - str 17

  • LOTR: Czas orków, cz. 1

    Część Pierwsza: Powstanie i Upadek. Rozdział Pierwszy: Powstanie Życie nigdy nie faworyzowało Azoga. Urodził się jako syn pomniejszego wodza, którego szalone ...

  • Nie z tego świata.

    Pukała do drzwi. Nikt nie otworzył. W głowie szumiały same złe myśli. Pchnęła drzwi, które otworzyły się skrzypiąc. Weszła do środka pełna obaw. - Halo?! Jest tu ...

  • Wieczna ucieczka III

    Czuję, jak strach łaskocze moje galopujące serce. Mam wrażenie, że ściany odbijają dźwięk jego uderzeń. -Andrew chce, abym została tu z nim, ale nigdy się na to nie ...

  • Elizy świat- Nowy początek

    Zajęło jej chwile zanim zorientowała co się dzieje i dlaczego. Stała tak w progu patrząc się to na transparent to na "ciocie“ to na tajemniczego nieznajomego. - Elizo ...

  • ZAPOWIEDŹ

    Hejka! Wiecie nad czym ostatnio myślałam/ Nad napisaniem opowiadania o tematyce fantasty, wiecie wampiry wilkołaki i te sprawy.Oczywiście nie zabraknie tam miłości :D Lecz ...

  • "180 stopni" cz. 2

    Po pół roku oczekiwania doczekaliście się 2 części 180 stopni, w której nic, a nic się nie dowiecie! Oprócz tego, że będzie użyty tu motyw aniołów, demonów i ...

  • Oczy duszy

    Daleko na wschodzie znajduje się mistyczna kraina – Erez. Rządził tam król srogi, ale sprawiedliwy. Władca ten miał dwie córki. Starsza córka, a zarazem następczyni ...