Erotyczne - str 64

  • Macocha cz.12

    Wykończone zabawą poszłyśmy spać. Obudziła się jakoś w nocy nawet nie wiem która była godzina lecz nie mogłam spać. Obok mnie na łóżku leżała Karola i Aga. Przez ...

  • Tajemniczy kochanek

    - Rozpalasz mnie…- Wyszeptał nieznajomy, siedzący w głębi spowitego mrokiem pokoju hotelowego. Po raz kolejny zaciągnął się dymem papierosa trzymanego w nonszalancki ...

  • Korki

    Tramwaj linii nr 5 odjechał z pętli przy placu Narutowicza. Jechał powoli, zatrzymując się w każdym możliwym miejscu, jakby motorniczemu w jakiś szczególny sposób ...

  • Pijana nieznajoma

    Gdy wracał późnym wieczorem do wynajmowanej przez siebie kawalerki w centrum miasta, nie spodziewał się tego, co miało się wydarzyć tej nocy. Nie prowadził zbyt bujnego ...

  • Julie

    Siedziała sama… znowu. Dochodziła 18:00, a Roberta nie widać. Kolejny raz w piątkowy (choć będzie i to sobotni, i zapewne też niedzielny wieczór) wolał pójść ...

  • Pamiętnik syna

    Poniższe opowiadanie zawiera kontrowersyjne sceny o tematyce incest (mama-syn)! Jest to kontynuacja opowiadania erotycznego „Pamiętnik”, autor: Marek_K. Przeczytałem ...

  • Zakład z siostrą cz.3

    Trzymałem ją na rękach i z uśmiechem patrzyłem jej w oczy. Ona była zaskoczona sytuacją i chciała się wymigać. - Nie prawda, przecież ich nie widziałeś. Były ...

  • Boobs n Boners 6

    Normalnie Bobby starałby się unikać spotkań rodzinnych, ale po szalonych dzisiejszych wydarzeniach starał się być tak blisko mamy, jak to tylko możliwe. Podczas gdy ...

  • Piątkowa tradycja

    Od jakiegoś czasu ciotka często zostawiała nas same w domu. Jeździła do naszej babci pod Ostrołęką. Nie chciała nas ze sobą zabierać, by oszczędzić nam, jak to ...

  • Sex czat z nieznajomym

    Od czasu do czasu tak dla odreagowania bywam na czacie pewnego portalu i pewnego razu dostałam dość dziwne zaproszenie do rozmowy. Może określenie "dziwne” nie jest tu zbyt ...

  • MEDYCYNA REDIVIVA

    Nie mogłem uwierzyć. Zdałem na medycynę. Marzenia się spełniają. Tabun dziewczyn i chłopaków razem ze mną. Młodzi, zdolni. A ja między nimi, wchodzący w dorosłe ...

  • Złudzenia

    …stoi w mroku u wezgłowia łóżka, nasłuchując odgłosów z sąsiedniego pomieszczenia. Za plecami ktoś bezszelestnie uchyla drzwi i wślizguje się do pokoju. Rusza w jego ...

  • Niezwykłe życzenie Ani

    Wydarzyło się kilka lat temu… Wyjątkowo dłużyła nam się w tym roku jesień. Chłodny październik, a po nim paskudny, deszczowy listopad. Codziennie spoglądaliśmy w ...

  • Ogień i woda (Sługa płomieni 4)

    Słusznie nazywano Lagunę najbardziej niezwykłym i najbardziej wyrafinowanym miastem Zachodu. Przede wszystkim nie posiadało murów obronnych, co dziwić musiało każdego ...