Fantasy - str 35

  • Dramione - Podwójne życie rozdział 31

    Kilka godzin później, gdy Draco tańczył akurat z jakąś swoją kuzynką, do stolika, przy którym siedziała nieco zmordowana tańcami Hermiona, dosiadł się wcięty już ...

  • Okruchy przeznaczenia - Część 57

    W królestwie mroku wstał nowy dzień, ale blade światło słońca, nie do wszystkich docierało. W ponurych lochach zamczyska, gdzie trzymano wrogów ojczyzny, następowała ...

  • Uwięziony - część 7

    – Nie zamierzam się poświęcać – zapewnił ją Arthur. – Brałem już udział w egzorcyzmach i wiem, co robię. Gdybym miał wątpliwości, nie zdecydowałbym się na to ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 9

    Niebieskie chmury pędziły po niebie ponaglane wiatrem, który zerwał się nad ranem. Minął ponad miesiąc od kiedy odmienieni bohaterowie pojawili się w nowym dla nich ...

  • Meteory. Po zachodzie słońca 18

    Rozdział 33 Wyspy greckie. Sierpień 2014. Oskar przeciągnął się ostrożnie, by nie zbudzić posapującej cicho na jego ramieniu dziewczyny. Zebranie Rady, na którym miał ...

  • Meteory. Przed świtem 7

    Rozdział 11 Poznań. Wrzesień 2014 Majka prosto z sypialni rodziców pobiegła do pokoju Akosa. - Zabierz mnie do Manueli. Muszę porozmawiać z jej rodzicami – rzuciła od ...

  • Lodowa wojowniczka - Część III - 12

    W jaskini unosił się zapach spalenizny i kurzu, a odgłosy szczękającej stali oraz wybuchów roznosiły się echem. Buntownicy walczyli dzielnie, powalając kolejnych ...

  • Druga strona mgły - Część II - 10

    Talan wyciągnęła nową szablę, a reszta towarzyszy za jej przykładem wydobyła miecze. Czekali z bijącym szybko sercem na przebieg wypadków, gotując się do bitwy ...

  • Wybranka ognia - "Nie istniejesz"

    Myśl o rozgrywkach towarzyszyła jej przy każdej kolejnej odmówionej modlitwie. Refield chciał być jej mentorem! -… I błogosław moje łono, by było zdolne wzbudzić ...

  • Mur Zdrajca Ludzkości – Rozdział 8

    Wróciwszy do prowizorycznego obozu Kira niemal natychmiast zapadła w mocny sen. Nocna wyprawa poszczęściła się, nie dość, że unieszkodliwili wielu czerwonych, to jeszcze ...

  • Strażnicy cienia część 17

    Veronika poprosiła Gerta, żeby zaczekał na nią w zajeździe i od razu pojechała do siedziby łowców. Przed przesłuchaniem chciała jeszcze porozmawiać z Arthurem. Gdy ...

  • Opowieści z Caldarii cz2.

    Popatrzyli na mnie złowrogo. W moim oddziale byli dopiero od trzech tygodni i nie przywykli jeszcze do zasad jakie ustanowiłam. - Zdaje mi się, że nie usłyszeliście rozkazu ...

  • Pirackie życie 5

    Mocny rumieniec wystąpił na policzki kobiety. - Jak widzę, chyba nie masz na to specjalnej ochoty, a i ja nie zamierzam się zniżać do poziomu moich ludzi, więc może ...

  • Uwięziony - część 17

    – Co robisz? – zainteresował się demon. – Cofnij się! – zażądał Eckstein. – Odsuń się od drzwi! – Dlaczego mam cię słuchać? Wkrótce będziemy ze sobą ...