Opowiadania - str 15

  • Adam i Adam czyli Adamów dwóch

    Adam i Adam, czyli Adamów dwóch Jest takie stare powiedzenie, że zarzekała się żaba błota. I my też się zarzekałyśmy, że nie idziemy. Ale jak było to do przewidzenia ...

  • Gorąc sauny

    Dochodziła 21, gdy wszedłem do budynku saunarium znajdującego się niedaleko mojego mieszkania. Udałem się prosto do recepcji i przywitałem ze znajomą już dziewczyną ...

  • Z pamiętnika Marty. Impreza. Namówiona przez naiwną koleżankę

    Spotyka mnie takie wydarzenie. Moja młodsza koleżanka z pracy, również nauczycielka, polonistka - Paulina, nieco łatwowierna i naiwna, poznała chłopaka, Pawła. Jest nim ...

  • Demograficzny wyż

    Tam nie było kanalizacji i wody, ale za to na podwórku, jak orzech był wychodek. Tam jakiś inny był ten świat Boży bo wychowywano pasem i głodem. Choź serca tych ...

  • Żonai ja -przygody cd.15

    Wyjazd II –wróciła cd12 Otworzyłem oczy, ja pierrrr była już 9.30 - chciałem się zerwać, ale przecież Iza już wróciła. Przeciągnąłem się w łożku i zmieniłem ...

  • Korepetytorka 35

    Sylwia Baranowska z niedowierzaniem spojrzała na wyświetlacz smartfona. W ciągu godziny wykonała ponad trzydzieści prób połączenia się z Edytą. Żadnego z nich ...

  • Zanim opublikujesz opowiadanie

    Znany polski pisarz zajmujący się pisaniem kryminałów na akord napisał kiedyś na swoim internetowym blogu poradnik, w którym rozwodził się nad tym co robić, aby ...

  • Judyta cz.III

    Wieczorową porą leżeliśmy sobie na kanapie. Powoli zapadał zmierzch. Dookoła robiło się coraz bardziej szaro. Judyta wtuliła się we mnie całą sobą. Uwielbiałem, gdy ...

  • Pierwsza taka delegacja

    Lubię delegacje. Pozwalają psychicznie oderwać się od mojego bezsensownego małżeństwa, którego nie mam siły przerwać. Zwykle to ja załatwiam wszelkie szczegóły ...

  • Halloweenowa Dynia

    W pewnym mieście zwanym Ghost Town leżała halloweenowa Dynia. Dynia ta została wyrzeźbiona przez wiedźmę setki lat temu. Wiedźma, uciekając przed ułomami z dzidami ...

  • Czarna Błyskawica - Rozdział 20

    Powieki ciężkie niczym jej wina, obciążone dodatkowo wstydem oraz rozczarowaniem, nie chciała ich otwierać. Wiedziała, że znane twarze zostały zakopane, a ona nie ...

  • Rocznica wypadku i jakby 1 rok życia

    W czwartek tj.20-10-2022 obudził mnie dzwonek telefonu. -Cześć Kubuś co tak dzwonisz z samego rana? Stało się coś? -Cześć kochanie chciałem cię usłyszeć i dziś jest ...

  • Niemieckie przypadki

    Lato 1988 roku. Byłem z Rodzicami na wczasach w NRD. Jeszcze wtedy istniało. K... to była mała miejscowość, można powiedzieć wiocha zabita dechami. Oprócz naszego domu ...

  • Morze Czerwone

    Ze wszystkich tematów tabu, ten fascynował mnie najbardziej. Od dłuższego czasu byłem niezwykle zakręcony na jego punkcie. Ta granica zawsze wydawała mi się być ...