Thrillery - str 19

  • ,, Czerwony autobus widmo" cz. 20

    ,, Czas przenika przestrzeń, jak dusza ciało.’’ Novalis Rozdział dziewiętnasty Układanka Trzy ciała, trzy trupy i troje członków mojej rodziny. Ojciec, siostra, brat ...

  • ,,Mięso" cz. 42

    Cz. 42 W nocy Kućko dostaje telefon. To ona dzwoni, aby przyjechał po następną dostawę. Zaspany i ledwo żywy budzi Melasię. - Wstawaj, musimy jechać po towar. - Och ...

  • ,,Mięso" cz. 62

    Cz.62 Starsza kobieta nie pamiętała już, czy kiedykolwiek zrobiła tyle rulonikowych pasztecików z mięsa. A trzeba było przyznać, że wyszły jej całkiem nieźle. Nie ...

  • Ukojenie cz. 8

    Obudziło go szarpanie. Otworzył oczy i poczuł przeszywające zimno. Zauważył, że jest cały spocony i ma mokrą koszulkę. – Ciężko cię dobudzić. Krzyczałeś coś ...

  • ,, Boidudek" cz. 17

    Sobota 4 kwietnia Nie wiem, czemu, ale tej nocy wcale nie mogłam spać. Co tylko usnęłam, to zaraz zaczęły męczyć mnie jakieś dziwne sny, w których każdy mnie ...

  • ,,Mięso" cz. 73

    Cz. 73 Amandzie ciężko było się pogodzić z tym, że Marta nie chciała już jej zabierać do Sebastiana. Płakała i drapała się po policzku na zmianę, nie wiedząc, co ...

  • Ukojenie cz. 7

    Z daleka widział, że Emma wysiadła z auta i nerwowo wpatruje się w stronę baru. – To chyba nie trwało długo – chłopak uśmiechnął się sztucznie. – Nie, chciałam ...

  • ,,Mięso" cz. 78

    Cz. 78 Kućko tej nocy czuł, że to może być jego ostatnia podróż do krainy snów. Jego oddech był bardzo świszczący i coraz gorzej znosił ataki kaszlu. Nie potrafił ...

  • ,,Mięso" cz. 34

    Cz. 34 A ty jak zwykle mi nie dopisałeś. Czy jestem zdziwiona? Wcale nie. Najwyraźniej nadal nie zamierzasz utrzymywać ze mną żadnych kontaktów. Zresztą, nieważne. Nie ...

  • ,,Mięso" cz. 76 i 77

    Cz. 76 - Mamo, pójdźmy dzisiaj do Sebastianka, błagam cię, proszę, proszę- błagała na kolanach Amanda. - Nie pójdziemy- odpowiedziała Marta, choć sama z chęcią ...

  • Niby geniusz-/Spiralny umysł\-Rozdział II

    Mozolnym krokiem minąłem aneks kuchenny i przeszedłem obok stołu. Weronika stała przed szklanymi drzwiami prowadzącymi na mały, wysadzany płytkami taras ze stolikiem ...

  • ,,Mięso" cz. 25

    Cz. 25 Nie uwierzysz. No tak. Nawet nie powiedziałam ci cześć, ani nic takiego. Sorki, ale nie mam na to czasu. Posłuchaj. Jestem taka szczęśliwa! Dzisiaj wprowadził się ...

  • Psychopatyczna idelaność cz. 7

    Cz. 7 - Biegnij, dziecko, biegnij- krzyczałam i znów zaczęłyśmy uciekać. To wszystko było chyba jednym wielkim koszmarem. Brakowało mi tchu w piersi i całkiem ...

  • ,,Mięso" cz. 9

    Cz. 9 Hejka! Czy miałeś kiedyś jakieś marzenia? Ale nie takie zwykłe, tylko takie nietypowe? Ja miałam ich w swoim życiu wiele. Kiedy byłam mała chciałam mieć swoją ...