Thrillery - str 16

  • ,, Boidudek" cz. 13

    Wtorek 31 kwiecień W nocy bardzo zmarzłam. Co rusz budziłam się, aby przykrywać Krzysia, bo wiatr dostawał się do naszego domu przez najmniejsze nawet szczeliny ...

  • Ukojenie cz. 2

    – Cześć, Mike! – przywitał się. – Witaj! Dawno cię nie było. Jak tam uprawy? – No właśnie... w tym problem. Masz jakieś zioło? – Przykro mi, to już ...

  • ,,Mięso" cz. 21

    Cz. 21 Dwie dziewczynki bawią się w piaskownicy pod blokiem. Jedna z nich ma na imię Ilona i ma sześć lat. Ma krótkie jasne włosy i brązowe oczy. Trochę otyła, ale ...

  • Ukojenie cz. 52

    Wiedząc, że ma więźnia w piwnicy i nie może teraz wpaść przed policją, nie jechał samochodem, tylko zamówił taksówkę. – Jak tam, nudzisz się? – zapytał wesoło ...

  • ,,Mięso" cz. 10

    Cz. 10 Mam nadzieję, że nie dziwią cię moje historie. Każdy z nas reaguje inaczej na zagrożenie i nikt nie jest w stanie przewidzieć jak zareagujemy, kiedy nagle komuś ...

  • ,, Boidudek" cz. 21

    Środa 8 kwietnia ,,Po raz pierwszy pomyślałam o pisaniu książek, gdy miałam dwadzieścia sześć lat. Była to decyzja z dnia na dzień. No, być może sama bym się na to ...

  • ,,Mięso" cz. 35

    Cz. 35 Starsza kobieta siedzi już od kilku dni w Internecie i poszukuje kilku ważnych dla niej informacji. Odnajduje placówki, w których kiedyś pracowała i zapisuje sobie w ...

  • Ukojenie cz. 24

    Dojechali pod dom Mike’a. – Chodź, poznasz fajnego gościa. – Szatyn otworzył drzwi pasażera. Emma bojaźliwie wysiadła. Wziął ją za rękę i poprowadził za sobą ...

  • ,,Mięso" cz. 64

    Cz.64 Wpadła w szał. Wybiegła ze szpitala przez cały czas krzycząc. Nikt, ani nic ją nie obchodziło. Załamało się jej całe życie. W sercu czuła pustkę, żal i ...

  • ,, Nieodparty rozum" cz 1

    Nieodparty rozum Zanim zaczniecie czytać, chciałabym, abyście nie zniechęcali się już na samym początku opowiadania. Prawdopodobnie będą tylko trzy części, gdyż ...

  • ,,Mięso" cz. 67

    Cz.67 Nie była pewna, czy to, co przeczuwała mogło się zdarzyć, ale i tak pędziła, co sił. Nie zważała na innych, którzy przypatrywali się biegnącej zakonnicy ...

  • ,,Mięso" cz. 31

    Cz. 31 Starsza kobieta rzuciła swoją podomkę w kąt. Potem podniosła i podarła na strzępy i wyrzuciła do kosza. Jest wściekła na wszystkich i na wszystko. Nie potrafi ...

  • ,, Boidudek" cz. 15

    Czwartek 2 kwietnia ,, Gdy miałam dziesięć lat umarł mój wujek, brat mojej mamy. Jego również zabrała okrutna choroba w postaci raka krtani. Najdziwniejszy było, że mój ...